Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Πώς οι εκφράσεις του προσώπου μας μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μέσο χειρισμού ενός παιχνιδιού

Inside virtual world. Man wearing holographic glasses. Playing virtual game. Glitch effect.

Οι εταιρείες παραγωγής προσπαθούν να αναπτύξουν νέους επαναστατικούς τρόπους gaming που δεν θα απαιτούν ένα «παραδοσιακό» χειριστήριο.

Το δοκίμασε η Microsoft με το Kinect στις κονσόλες Xbox το οποίο έκανε το σώμα των παικτών χειριστήριο σε διάφορα παιχνίδια, αλλά δεν κατάφερε να επιβιώσει στην αγορά.

Τώρα οι ερευνητές και μαθητές του Πανεπιστημίου της California στη Santa Cruz σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Saskatchewan στο Καναδά αναπτύσσουν ένα πειραματικό παιχνίδι, το In The Same Boat το οποίο παίζεται με την χρήση εκφράσεων του προσώπου.

Το Polygon επισκέφθηκε το πανεπιστήμιο της California για να παίξει το παιχνίδι και να μοιραστεί με τους αναγνώστες το πώς δουλεύει αυτό το ενδιαφέρον project.

Το In The Same Boat δουλεύει με μία κάμερα συνδεδεμένη στον υπολογιστή η οποία διαβάζει τις εκφράσεις προσώπου. Στο παιχνίδι εμφανίζονται φατσούλες (emojis) οι οποίες υποδεικνύουν το πότε πρέπει να γελάσει, ή να κατσουφιάσει ή να κάνει γκριμάτσα ο παίκτης.

Διαβάστε επίσης:  Νέο gameplay trailer για το Onimusha: Way of the Sword από την Capcom

Αν οι γκριμάτσες γίνουν στο σωστό χρόνο τότε γίνονται οι κινήσεις, για παράδειγμα ο χειρισμός ενός κανό ή η πλοήγηση σε έναν δύσβατο μονοπάτι με εμπόδια.

Η τεχνολογία του In The Same Boat βασίζεται μερικώς στην δουλειά της Raquel Robinson μίας πρώην φοιτήτριας του Πανεπιστημίου της California. To project της με όνομα All The Feels είναι βιομετρικό overlay του Twitch το οποίο χρησιμοποιεί την κάμερα και αναλύει το πώς οι θεατές είναι συνδεδεμένοι συναισθηματικά στα streams που παρακολουθούν.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, δήλωσε πρόσφατα ότι η αγορά έχει γίνει “πολύ δύσκολη” για τα παιχνίδια όπως αυτά που παρήγαγε...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...