Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Phil Spencer: “Δεν θέλω να γίνουν όλα τα παιχνίδια live service” – Το Game Pass επιτρέπει περισσότερα single-player games

Ο Phil Spencer, CEO της Microsoft Gaming, ξεκαθαρίζει ότι δεν θέλει να δει κάθε παιχνίδι να μετατρέπεται σε ατελείωτο live service. Παρόλο που η Microsoft κατέχει μερικά από τα μεγαλύτερα live service παιχνίδια στον κόσμο, όπως το Call of Duty και το Diablo 4, ο Spencer επισημαίνει ότι το Xbox Game Pass δίνει χώρο και στα single-player παιχνίδια.

Σε συνέντευξή του στο Xbox Era, ανέφερε πως η πρόσφατη Xbox Developer Direct παρουσίασε μόνο single-player παιχνίδια, όπως τα Ninja Gaiden 4, Doom: The Dark Ages και South of Midnight.

“Δεν ήθελα να δω κάθε παιχνίδι να γίνεται ένα τεράστιο live service, επειδή οι δημιουργοί του ένιωθαν ότι αυτό είναι το μόνο βιώσιμο μοντέλο. Δεν είναι εύκολο να το πετύχεις αυτό,” δήλωσε. Τόνισε επίσης πως δεν μπορεί κάθε ιστορία να ειπωθεί με αυτόν τον τρόπο και πως δεν ταιριάζει κάθε δημιουργική ιδέα σε αυτό το μοντέλο.

Το Game Pass επιτρέπει στη Microsoft να επενδύει σε single-player εμπειρίες, καθώς οι παίκτες είναι πιο πιθανό να δοκιμάσουν έναν τίτλο μέσω της συνδρομής, ακόμα και αν δεν θα αγόραζαν ένα παιχνίδι στα $60-$70. Έφερε ως παράδειγμα το Indiana Jones and the Great Circle και το Avowed, που βγαίνουν με διαφορά λίγων μηνών.

Διαβάστε επίσης:  Ανεξάρτητος developer μεταφέρει το Minecraft στο Sega Dreamcast

“Μου αρέσει το γεγονός ότι μπορούμε να στηρίξουμε ομάδες όπως η Double Fine και η Compulsion, οι οποίες δεν είναι τεράστια studios με 1.000 εργαζόμενους, αλλά μπορούν να δημιουργήσουν εξαιρετικές εμπειρίες,”ανέφερε.

Παρόλα αυτά, αξίζει να σημειωθεί ότι η Microsoft έκλεισε πέρυσι studios όπως η Tango Gameworks, δημιουργός του Hi-Fi Rush, παρά την επιτυχία του παιχνιδιού, χωρίς να δώσει συγκεκριμένο λόγο. Η Tango τελικά διασώθηκε από την PUBG Corporation.

Ενώ η Microsoft εξακολουθεί να επενδύει σε live service τίτλους, τα επερχόμενα single-player παιχνίδια δείχνουν μια διαφορετική προσέγγιση. Το South of Midnight, μια τρίτου προσώπου περιπέτεια με φολκλορικά στοιχεία, θα έχει διάρκεια μόλις 10-12 ώρες. Αντίστοιχα, το Doom: The Dark Ages απορρίπτει το multiplayer και επικεντρώνεται στη δημιουργία του “μεγαλύτερου κόσμου” της σειράς.

Η στρατηγική της Microsoft φαίνεται να ισορροπεί μεταξύ single-player και live service μοντέλων, με το Game Pass να επιτρέπει μεγαλύτερη ποικιλία παιχνιδιών.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Features

Το Netflix ετοιμάζεται για μια γεμάτη χρονιά πρεμιέρας, αλλά αυτό που ξεχωρίζει είναι ο αποχαιρετισμός σε δύο από τις πιο εμβληματικές σειρές της: το...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, δήλωσε πρόσφατα ότι η αγορά έχει γίνει “πολύ δύσκολη” για τα παιχνίδια όπως αυτά που παρήγαγε...