Connect with us

Τι ψάχνεις;

Reviews

Outcast – Second Contact Review

Το Outcast – Second Contact είναι το remake του θρυλικού RPG ανοικτού κόσμου Outcast που κυκλοφόρησε το 1999. Το remake το ανέλαβαν οι δημιουργοί του αρχικού παιχνιδιού της Appeal με την βοήθεια της Big Ben Interactive. Εμείς παίξαμε το Outcast – Second Contact και εδώ μπορείτε να διαβάσετε τις εντυπώσεις μας.

Η ιστορία πίσω από την παραγωγή του Outcast

Πριν μπούμε στο review είναι σημαντικό να αναφερθούμε στην ιστορία πίσω από το Outcast που πέρασε από «40 κύμματα».

Το Outcast κυκλοφόρησε για PC το 1999 και δέχτηκε πλήθος θετικών κριτικών από παίκτες, αλλά και από δημοσιογράφους και κέρδισε 100 βραβεία συμπεριλαμβανομένου του παιχνιδιού της χρονιάς για το 1999. Ήταν τo πρώτο 3D RPG παιχνίδι ανοικτού κόσμου και αποτελεί έμπνευση στους developers για μηχανισμούς που χρησιμοποιούνται ακόμα και σήμερα στα RPG παιχνίδια.

To 2001 η Appeal σχεδίαζε να κυκλοφορήσει το sequel του Outcast με τον τίτλο Outcast: The Lost Paradise, όμως δεν κυκλοφόρησε ποτέ επειδή ο αρχικός publisher (Infogrames) κήρυξε πτώχευση και οι άδειες των παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένου του Outcast από την Ιnfogrames μεταφέρθηκαν με αυτό τον τρόπο στην Atari.

H Atari δεν είχε ενδιαφέρον να αξιοποιήσει την άδεια του Outcast με κάποιο τρόπο και γι’αυτό το λόγο η Appeal προσπάθησε να πάρει στα χέρια της την άδεια του Outcast και τα κατάφερε με επιτυχία. Η Appeal δεν είχε χρήματα, επειδή τα χρήματα από τα έσοδα του αρχικού Outcast χρησιμοποιήθηκαν πάνω στην παραγωγή του sequel και επιπλέον ήταν ένα ανεξάρτητο studio χωρίς την κατάλληλη υποστήριξη από κάποιον εκδότη.

Για αυτό το λόγο, η Appeal έκανε μικρές βελτιώσεις στο Outcast και το ξανακυκλοφόρησε ως Outcast 1.1 σε πλατφόρμες όπως το GOG και το Steam.

Η κυκλοφορία είχε μεγάλη επιτυχία και η εταιρεία αποφάσισε να χρησιμοποιήσει αυτά τα έσοδα στην παραγωγή του remake του Outcast για το PC και για πρώτη φορά σε κονσόλες (Xbox One και PlayStation 4), όμως χρειαζόταν περισσότερα χρήματα. Η Appeal το 2014 άνοιξε καμπάνια μέσω του Kickstarter για το remake του Outcast, όμως δεν συγκέντρωσε το απαραίτητο χρηματικό ποσό που χρειάζοταν για να ολοκληρωθεί το project. H Appeal δεν τo άφησε κάτω και βρήκε εκδότρια εταιρεία -την Big Ben Interactive- που ενδιαφέρθηκε να βοηθήσει και να κυκλοφορήσει το remake του Outcast και έτσι καταλήγουμε στο σήμερα.

H πλοκή και ο μαγικός κόσμος του Outcast

Στο Outcast παίζετε τον ρόλο του Cutter Blade, ενός στρατιώτη στον Αμερικάνικο στρατό του Ναυτικού, o οποίος καλείται να ταξιδέψει σε έναν πλανήτη για να ανακτήσει μία χαλασμένη συσκευή η οποία απειλεί να καταστρέψει την ανθρωπότητα της Γης.

Ο πλανήτης όπου θα ταξιδέψετε και θα ερευνήσετε ονομάζεται Adelpha και είναι γεμάτος εκπλήξεις. Ο πληθυσμός της Adelpha, οι Talan θα σας καλοσωρίσουν και θα σας φέρονται σαν Μεσσία, αποκαλώντας σας “Ulukai”.

Η κύρια αποστολή σας στο Outcast – Second Contact είναι να βρείτε συσκευές-εργαλεία τα οποία χρειάζονται για την επισκευή της σπασμένης συσκευής που ονομάζονται Mons. Για να βρείτε τα Mons χρειάζεστε την βοήθεια του πληθυσμού του πλανήτη Adelpha και για να πάρετε πληροφορίες από τους Talan θα χρειαστεί να κάνετε διάφορες δουλειές στον κόσμο του Adelpha.

O πλανήτης Adelpha είναι ο κόσμος του παιχνιδιού ο οποίος περιέχει μία πληθώρα περιοχών, οι οποίες είναι προσβάσιμες χρησιμοποιώντας της πύλες μεταφοράς που ονομάζονται Daokas και βρίσκονται σε διάφορα σημεία του κόσμου του παιχνιδιού.

Ένα κύριο σημείο, είναι ότι ο πληθυσμός της Adelpha έχει την δικιά του κουλτούρα και τις δικές του συνήθειες και επίσης μιλώντας μαζί τους θα καταλάβετε πώς συνδέονται μεταξύ τους σαν μία αλυσίδα.

Κλασσικό στυλ RPG

Το gameplay του παιχνιδιού είναι πολύ διασκεδαστικό αν απολαμβάνετε τα RPG παιχνίδια. Θα μιλήσετε με πολλούς Talan ώστε να λάβετε πληροφορίες για τον κόσμο της Adelpha, πληροφορίες για την κύρια αποστολή σας, αλλά και διάφορές αποστολές που οι Talan θα σας ζητήσουν να κάνετε.

Το παιχνίδι επίσης περιέχει και reputation system, δηλαδή θα έχετε καλή φήμη ανάμεσα στους Talan αν τους μιλάτε και ολοκληρώνετε τις αποστολές τους και δεν προκαλείτε κάποιο θέμα, όμως θα σας μισήσουν αν σκοτώσετε κάποιους από αυτούς.

Στο Outcast – Second Contact θα περπατήσετε πολύ, θα μιλήσετε με τον πληθυσμό και θα μάθετε για τα σκοτεινά μυστικά του πλανήτη Adelpha, θα ολοκληρώσετε αποστολές, θα σκοτώσετε εχθρούς και τέρατα με διάφορα όπλα όπως πιστόλια, πολυβόλα, εκτοξευτήρες βομβών, όπλα με βελάκια τα οποία περιέχουν δηλητήριο και άλλα πολλά όπλα. Το remake περιέχει και κάποιες καλοδεχούμενες αλλαγές όπως νέους τύπους μάχης και δυνατότητα αποφυγής πυρών από τους εχθρούς.

Όμως δεν είναι όλα θετικά για το remake του Outcast. Η ΑΙ του παιχνιδιού δεν είναι βελτιωμένη, οι εχθροί είναι σαν σφουγγάρια που δέχονται πάρα πολλές σφαίρες και θα νιώσετε ανίκητοι χρησιμοποιώντας την νέα ικανότητα αποφυγής εχθρικών πυρών.

Σίγουρα το combat του Outcast δεν ήταν το δυνατό σημείο του, ούτε εκείνη την εποχή και αυτό φαίνεται στο remake.

Γραφικά – Ήχος

Τα γραφικά του Outcast ήταν επαναστατικά το 1999 όμως 18 χρόνια μετά είναι φυσικό να υπάρχουν κάποιες αλλαγές στο remake. Τα γραφικά του Outcast – Second Contact είναι όμορφα αλλά σίγουρα υπήρχε χώρος βελτίωσης, για παράδειγμα τα textures των Talan φαίνονται πώς είναι πολύ γερασμένα.

Σε γενικές γραμμές έγιναν πολλές αλλαγές στον οπτικό τομέα και οι νέοι παίκτες που δεν έπαιξαν ή δεν ξέρουν το Outcast, ίσως πρέπει να καταλάβουν ότι παίζουν ένα παιχνίδι 18 χρονών για να αποδεχθούν αυτά που βλέπουν.

Ο ήχος του Outcast – Second Contact είναι όπως τον ξέρετε από το 1999. Ναι, δυστυχώς δεν υπήρχαν πολλές αλλαγές στον τομέα του ήχου.

Αξίζει να το αγοράσω;

Το Outcast είναι ένα παιχνίδι που έμεινε και θα μείνει στην ιστορία του gaming ως ένα από τα καλύτερα open world RPG παιχνίδια. Η Appeal βελτίωσε γραφικά και μηχανισμούς, όμως το παιχνίδι μαρτυρά την ηλικία του.

Πάντως, οι οπαδοί του αρχικού παιχνιδιού, ή όσοι τους αρέσουν τα παλιά παιχνίδια σίγουρα θα βρουν λόγο για να παίξουν αυτό το remake.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...