Connect with us

Τι ψάχνεις;

Features

Όταν το Donkey Kong 64 τρόμαξε τον Shigeru Miyamoto!

donkey-kong-64

Το Donkey Kong 64 ξεχώρισε εύκολα από τα υπόλοιπα παιχνίδια Donkey Kong για πολλούς λόγους. Ένας από τους πιο αξιοσημείωτους από αυτούς, ήταν και ότι ο πρωταγωνιστής κρατούσε όπλο καρύδας. Για να φτάσουμε όμως μέχρι εκεί, υπήρξε μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία που περιλαμβάνει και τον τρόμο του Shigeru Miyamoto όταν το είδε για πρώτη φορά!

Στο αφιέρωμα του GamesRadar για το Donkey Kong 64, ο δημιουργός George Andreas μίλησε για την προέλευση του όπλου. Το παιχνίδι ήταν σε ανάπτυξη στη Rare, όπου ο αρχικός δημιουργός του Donkey Kong, Shigeru Miyamoto βρέθηκε για να ελέγξει την πρόοδο του. Σε εκείνο το σημείο, το παιχνίδι είχε πολλές τυπικές δραστηριότητες των προηγούμενων παιχνιδιών Donkey Kong, αλλά και ένα όπλο.

Δεν ήταν ένα όπλο που θα περίμενε κανείς, αλλά ένα ρεαλιστικό κυνηγετικό όπλο με σφαίρες και με τρομακτικά ηχητικά εφέ“, δήλωσε ο Andreas στο GamesRadar.

“Συνηθίζεις τόσο στα πράγματα που βρίσκονται σε ανάπτυξη, ακόμα κι αν είναι ένα placeholder, και ξέχασα τελείως ότι (το όπλο) ήταν εκεί. Πυροβολώ μερικούς κάστορες, γυρίζω στο πλευρό μου και βλέπω αυτό το βλέμμα τρόμου στο πρόσωπο του Miyamoto! “

Μόλις το είδε αυτό, ο Miyamoto δεν άρχισε να φωνάζει και ζητάει το παιχνίδι να ακυρωθεί αμέσως. Αντ ‘αυτού, άρχισε να σχεδιάζει σε ένα κομμάτι χαρτί. Εκείνη τη στιγμή, δημιούργησε το “όπλο καρύδας”. “Είχε φύλλα πάνω του και μου το παρέδωσε”, δήλωσε ο Andreas. “Το κοίταξα και είπα ‘Ω ναι, είναι cool, θα το βάλουμε αυτό “, και το όπλο καρύδας προστέθηκε στο παιχνίδι μετά.”

Διαβάστε επίσης:  The Sims: 25 χρόνια δημιουργίας και ελευθερίας

Μπορείτε να δείτε δείγμα με τον αρχικό σχεδιασμό του όπλου παρακάτω:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Features

Το Netflix ετοιμάζεται για μια γεμάτη χρονιά πρεμιέρας, αλλά αυτό που ξεχωρίζει είναι ο αποχαιρετισμός σε δύο από τις πιο εμβληματικές σειρές της: το...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...