Connect with us

Τι ψάχνεις;

Features

Οι προβλέψεις των αναλυτών για το 2019 στην gaming βιομηχανία

Οι αναλυτές κάνουν τις προβλέψεις του για την gaming βιομηχανία κάθε χρονιά, άλλες φορές «μπαίνουν μέσα» και άλλες φορές «πέφτουν στο κενό» ωστόσο είναι σημαντικές για την εξέλιξη της βιομηχανίας επειδή οι εταιρείες χρησιμοποιούν τα δεδομένα.

Το GamesIndustry.biz πήγε σε ένα πάνελ συνομιλιών με ειδικούς αναλυτές και τους ρώτησε για το τι προβλέπουν να γίνει στο μέλλον. Παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε μερικές από τις προβλέψεις τους.

Dr. Serkan Toto, Kantan Games

Tην περσινή χρονιά πρόβλεψε:

  1. Το 2018 θα είναι μία επιτυχημένη χρονιά για την Nintendο: Σωστό
  2. Η Microsoft θα συνεχίζει να ζορίζεται και θα βγαίνουν φήμες για την επόμενη γενιά: Σωστό
  3. Θα κυκλοφορήσουν πολλά sequel και remasters: Σωστό
  4. H αγορά των κινητών θα δυναμώσει: Σωστό

Για το 2019 προβλέπει:

Νέα μοντέλα για το Nintendo Switch όπως Switch Pro και Lite – Αν και ο πρόεδρος της Nintendo σε συνέντευξη του δήλωσε πώς η εταιρεία δεν ετοιμάζει νέο hardware.

Περισσότερα παιχνίδια από third-party για το Nintendo Switch: «Περιμένω περσσότερα παιχνίδια από τρίτες εταιρείες για το Nintendo Switch το 2019 από την Άνοιξη. Έστω ένα νέο παιχνίδι από τις μεγάλες σειρές που ανήκουν σε EA, Activision ή Take-Two».

Δεν θα κυκλοφορήσουν νέας γενιάς κονσόλες από Sony και Microsoft: «Προβλέπω πώς δεν θα κυκλοφορήσουν οι κονσόλες νέας γενιάς από Microsoft και Sony το 2019. Ωστόσο, οι δύο εταιρείες πρέπει να αποκαλύψουν τις πρώτες λεπτομέρειες για τις επόμενες κονσόλες».

Δεν θα γίνει σημαντική πρόοδος στο gaming για τα crypto, blockchain, VR και AR: «Το Facebook ετοιμάζει το Oculus Quest για το 2019, και αρκετά παιχνίδια ΑR για τα κινητά έρχονται αυτή την χρονιά. Η Sony πιθανών να μειώσει την τιμή ή και θα ανακοινώνει ένα νέο PSVR. Πολλές start-up εταιρείες δουλεύουν πάνω σε crypto- και blockchain παιχνίδια. Ωστόσο, προβλέπω πως καμία από αυτές τις προσπάθειες δεν θα φέρει την επανάσταση στην αγορά το 2019».

To Steam δεν θα έχει έναν «αληθινό ανταγωνιστή»: «Στην αγορά του PC, βλέπω και παρατηρώ τις προσπάθειες της Epic, του Discord και της Tencent να ανοίγουν νέα καταστήματα παιχνιδιών. Το Steam πιθανών να συνεχίσει να είναι η κυρίαρχη πλατφόρμα αγοράς παιχνιδιών για το PC, και πιστεύω πώς οι νέοι αντίπαλοί του δεν θα μπορούν να το συναγωνιστούν το 2019 ή και αργότερα».

Michael Pachter, Wedbush Securities

Για την περσινή χρονιά πρόβλεψε:

  • To Xbox One θα έχει μείωση τιμής στα 349 δολάρια μέχρι το τέλος της χρονιάς: Λάθος, η τιμή έφτασε μέχρι τα 399 δολάρια.
  • Δεν θα υπάρχει νέο hardware από τις τρεις μεγάλες εταιρείες: Σωστό
  • Μείωση τιμής του PSVR: Σωστό
  • Ένα νέο Elder of Scrolls παιχνίδι: Εν μέρη σωστό, αφού είχαμε το tease trailer στην Ε3 2018.
  • Battle Royale στο Call of Duty: Σωστό
  • Οι πωλήσεις του Nintendo Switch θα είναι κάτω από τα 20 εκατομμύρια: Σωστό
  • Ένα Warcraft παιχνίδι για τα κινητά: Λάθος
  • Περισσότερα αποτυχημένα παιχνίδια για τα κινητά από την Nintendo: Σωστό
  • Καμία μεγάλη ανακοίνωση παιχνιδιών από την Rockstar: Σωστό

Για το 2019 προβλέπει:

Θα έχουμε μεγάλες ανακοινώσεις παιχνιδιών από την Take-Two: «Πιστεύω πώς θα ακούσουμε νέα για ένα νέο Bioshock και ένα νέο τίτλο από την Rockstar και τα δύο με ορίζοντα κυκλοφορίας το 2020».

Το line-up της Ubisoft θα περιλαμβάνει τέσσερα AAA παιχνίδια: «Περιμένω πώς το line-up θα συμπεριλαμβάνει το ήδη ανακοινωμένο Skull & Bones και τα Splinter Cell, Watch Dogs και Rainbow 6».

Η Activision θα κάνει τα Overwatch και το Blackout free-to-play: «Πιστεύω πώς η Blizzard έχει διαβεβαιώσει στους ιδιοκτήτες των 18 ομάδων του Overwatch League πώς θα μεγαλώσει το κοινό για το Overwatch. Ο πιο βολικός τρόπος για να το κάνει αυτό η Blizzard είναι να κάνει το Overwatch free-to-play για να τραβήξει νέους παίκτες οι οποίοι θα μετατραπούν σε θεατές. Προβλέπω ότι θα γίνει αυτό στα μέσα του Ιουνίου όπου θα είναι η τρίτη επέτειος από την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Οι δυσαρεστημένοι παίκτες οι οποίοι αγόρασαν το πλήρες παιχνίδι πιθανόν να αποζημιωθούν με δωρεάν αντικείμενα. Το Blackout του Call of Duty: Black Ops 4 θα γίνει επίσης free-to-play τουλάχιστον έναν μήνα πριν την κυκλοφορία του νέου Call of Duty για να διαφημίσει το νέο παιχνίδι».

Η Respawn θα κυκλοφορήσει δύο τίτλους την επόμενη χρονιά: «Το Titanfall 3 και το νέο Star Wars παιχνίδι. Προβλέπω ότι το Titanfall θα κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο». Έδω σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειώσουμε πώς η Respawn εξέπληξε πιθανότατα τον Pachter αλλά και όλους εμάς με την κυκλοφορία του Apex Legends.

H Nintendo θα κυκλοφορήσει μία πλήρη φορητή έκδοση του Nintendo Switch στα 199 δολάρια: «Προβλέπω πώς η συσκευή θα έχει την ίδια οθόνη, αλλά τα Joy Cons θα είναι κολλημένα στο σώμα της κονσόλας και δεν θα υπάρχει το docking station».

Το Elder of Scrolls VI θα κυκλοφορήσει το 2019: «H αποτυχία του Fallout 76 το κάνει ακόμη πιο σημαντικό για την Bethesda, και περιμένω πώς θα επιταχύνουν την διαδικασία παραγωγής του Elder of Scrolls VI».

Θα δούμε πρόοδο στις streaming υπηρεσίες το 2019, με την κυκλοφορία ενός μοντέλου τύπου iTunes (πληρωμή ενός παιχνιδιού για streaming): «Αυτό το μοντέλο μπορεί να έρθει από την Amazon, την Apple, την Google ή την Microsoft καθώς αυτές οι εταιρείες δοκιμάζουν το streaming. Τέλος, ίσως δεν θα χρειαστεί να κάνουμε streaming τα πάντα αφού ο αποθηκευτικός χώρος και η υπολογιστική δύναμη γίνονται ευρέως διαδεδομένα, και ίσως να συμπεριλαμβάνονται σε οικιακές συσκευές που πουλάνε αυτές οι εταιρείες».

Piers Harding-Rolls, IHS Markit

Για την περσινή χρονιά πρόβλεψε:

  • Τα αποτελέσματα του 2017 θα δείξουν ότι η αγορά παιχνιδιών να φτάνει τα 110 δισεκατομμύρια δολάρια σε έξοδα καταναλωτών: Σωστό
  • Οι πωλήσεις στην παγκόσμια αγορά των PS4 και Xbox One θα φτάσει τα 24 εκατομμύρια το 2018: Λάθος
  • Οι πωλήσεις του PlayStation 4 έφτασαν στην κορυφή το 2017 και το 2018 θα μειωθούν: Σωστό
  • To PlayStation 4 θα έχει τις μεγαλύτερες πωλήσεις το 2018: Σωστό
  • Το Switch θα κυκλοφορήσει στην Κίνα το 2018: Λάθος. Τα πάγωμα κυκλοφορίας παιχνιδιών δεν επέτρεψε την Nintendo να σκεφτεί το ενδεχόμενο κυκλοφορίας της κονσόλας.
  • Παγκόσμια επέκταση Κινέζικων εκδοτικών εταιρειών: Σωστό
  • Αύξηση των AR εφαρμογών το 2018: Σωστό
  • Οι αμφιλεγόμενες συζητήσεις για τα loot boxes συνεχίζονται το 2018: Σωστό. Έχει δρόμο ακόμη…

Για το 2019 προβλέπει:

Μεγαλύτερη ανάπτυξη στην αγορά των παιχνιδιών

«Όταν τα τελικά αποτελέσματα της αγοράς βγουν μέσα στην χρονιά η IHS Market προβλέπει ότι παγκόσμια κατανάλωση σε παιχνίδια θα φτάσει τα 128 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018 με τα παιχνίδια των κινητών και των κονσολών να έχουν το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας. Το 2019, προβλέπω ότι αυτός ο τομέας θα προσφέρει ανάπτυξη στο 6% προωθώντας την αγορά στα 135 δισεκατομμύρια δολάρια. Η ανάπτυξη στα παιχνίδια κινητών σταματάει, ειδικά στις ώριμες αγορές, αλλά με την Κίνα να αναμένεται να επιστρέφει στην κανονικότητα το 2019 παραμένει η ανάπτυξη ζωντανή στην αγορά».

Sony, Microsoft και Nintendo για το 2019

«Προβλέπω πώς η αγορά των κονσολών θα μεγαλώσει ξανά το 2019, στηριζόμενο από την συνεχή ανάπτυξη στο περιεχόμενο επί-πληρωμής και την δυνατή απόδοση software στην αγορά για το Nintendo Switch. Προβλέπω πώς αυτή η χρονιά θα είναι η καλύτερη χρονιά για την αγορά κονσολών, σπάζοντας το ρεκόρ του 2008.

Το Switch θα είναι η καλύτερη σε πωλήσεις κονσόλα για το 2019, ενώ το PS4 και Xbox One μπαίνουν στις τελευταίες φάσεις τις ζωής τους σε πωλήσεις. Μπορεί να έχουμε αρκετές ανακοινώσεις hardware την επόμενη χρονιά από την Sony και την Microsoft. Επίσης πιστεύω πώς θα έχουμε ένα νέο PSVR το 2019».

Cloud Gaming και νέοι είσοδοι στην αγορά

«Η δραστηριότητα της βιομηχανίας γύρω από το cloud gaming θα μεγαλώσει ξανά το 2019. Προβλέπω πώς θα μπουν στην αγορά και άλλοι παίκτες που πιθανόν να είναι από εκδοτικές εταιρείες, εταιρίες με ηλεκτρονικές συσκευές και πάροχοι cloud υπηρεσιών.

Το Cloud Gaming μπαίνει στην μόδα, αλλά μην περιμένετε νέες cloud gaming υπηρεσίες να έχουν μεγάλη εμπορική επίδραση. Οι υπάρχουσες υπηρεσίες διαμορφώνουν το λιγότερο του 2% της αγοράς σε κατανάλωση περιεχομένου παιχνιδιών και υπηρεσιών και δεν βλέπω κάποια υπηρεσία να αλλάζει τους αριθμούς σύντομα».

Οι αποκλειστικότητες θα διευρυνθούν

«Νέα καταστήματα, νέες πλατφόρμες και νέα κανάλια διανομής κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει η απαίτηση για περισσότερο αποκλειστικό περιεχόμενο για να τραβήξει καταναλωτές. Πιστεύω πώς θα αρχίσουμε να βλέπουμε μία διεύρυνση σε αποκλειστικό περιεχόμενο το 2019 και αύξηση τα επόμενα χρόνια. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μία πιο διχασμένη και αποπροσανατολισμένη αγορά για τους παίκτες μέσα στα επόμενα χρόνια».

Μεγάλες αγορές εταιρειών στα πλάνα

«Είναι πιθανό να υπάρχουν μεγάλες αγορές εταιρειών από νέους παίκτες στην βιομηχανία κάτι που θα μεταβάλλει την αγορά και θα ταρακουνήσει το κατεστημένο».

Tα νέα καταστήματα PC παιχνιδιών δεν θα αναπτύξουν σημαντικά την αγορά

«Οι κινήσεις των Discord και της Epic Games θα βάλουν πίεση στην Valve ώστε να έχει περαιτέρω αυξήσεις στα έσοδα το 2019, ωστόσο βλέπω αυτά τα νέα καταστήματα επηρεάζουν την αγορά παρά τον αναπτυξιακό μηχανισμό. Επίσης δεν πιστεύω πώς η κυριαρχία του Steam θα ξεπεραστεί».

Mat Piscatella, The NPD Group

Για την περσινή χρονιά πρόβλεψε:

  • Μεγάλη αύξηση στις συνδρομητικές υπηρεσίες: Σωστό
  • Το Switch να είναι ηγέτης της αγοράς κονσόλων: Λάθος
  • Το VR Gaming θα συνεχίσει να ζορίζεται: Σωστό

Για το 2019 προβλέπει:

Το ψηφιακό περιεχόμενο θα έχει το 90% από το συνολικό ποσό κατανάλωσης της αγοράς: «Σύμφωνα με την οικονική αναφορά του The NPD Group στο τέλος του Q3 το 86% του gaming περιεχομένου πουλήθηκε ψηφιακά σε κονσόλες, PC και τα κινητά. Η ανάπτυξη τoυ ψηφιακού περιεχομένου θα φέρει περισσότερες μετοχές, ωστόσο προβλέπω πώς οι φυσικές εκδόσεις παιχνιδιών δεν θα επηρεαστούν σε μεγάλο βαθμό από αυτή την ανάπτυξη».

Στο hardware κονσολών, το Switch θα αναπτυχθεί και θα γίνει ο ηγέτης της αγοράς: «Πιστεύω πώς το Switch θα πετύχει να έχει πάνω από το 35% των μετοχών στις πωλήσεις κονσολών στην Aμερική το 2019, με το Pokemon και την δυναμική των σειρών της Nintendo να έχουν και να διατηρούν καλή απόδοση».

Η κατανάλωση συνδρομητικών υπηρεσιών θα συνεχίσει να αυξάνεται γρήγορα: Περισσότερες υπηρεσίες, περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές και περισσότερες προσφορές θα αυξήσουν την κατανάλωση συνδρομητικών υπηρεσιών περισσότερο μέσα στην χρονιά.

Μεγαλύτερο επίκεντρο στις κοινωνικές υπηρεσίες για τα παιχνίδια: «Ένας από τους πιο σημαντικούς οδηγούς στην επιτυχία των παιχνιδιών αυτά τα χρόνια είναι η διευκόλυνση να παίζεται με άλλα άτομα. Αυτή η μόδα πρέπει να συνεχίσει, συγκεκριμένα επειδή οι πωλήσεις είναι μεγάλες. Τα παιχνίδια που δεν έχουν απλά υπέροχο gameplay, αλλά παίζονται εύκολα με φίλους πρέπει να φέρνουν περισσότερες πωλήσεις και αφοσίωση».

 

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το Star Wars φαίνεται να βρίσκει επιτέλους ξανά τη φόρμα του στο Disney+ με το Skeleton Crew, μια από τις σειρές με την υψηλότερη...

Νεα

Ο μέσος παίκτης του Steam πιθανότατα πέρασε τις περισσότερες ώρες παιχνιδιού του από το 2024 για να σβήσει παιχνίδια από το backlog του –...