Connect with us

Τι ψάχνεις;

Kerbal Space Program

Νεα

Οι προγραμματιστές του Kerbal Space Program 2 είδαν ότι το project τους ακυρώθηκε μέσω LinkedIn

H Take-Two αφαίρεσε την ανάπτυξη του Kerbal Space Program 2 από τη Star Theory μόνο για να συνεχίσει να το αναπτύσσει εσωτερικά χρησιμοποιώντας μέλη της ομάδας που το ανέπτυσσαν αφού τους έστειλαν μήνυμα μέσω του LinkedIn.

Αυτό σύμφωνα με ένα ρεπορτάζ του Bloomberg, το οποίο περιγράφει επίσης πώς η Star Theory, με το συμβόλαιο για το Kerbal Space Program 2 να έχει ακυρωθεί, έχει πλέον κλείσει.

Το Kerbal Space Program 2 ανακοινώθηκε αρχικά ως συνεργασία μεταξύ της θυγατρικής της Take-Two, Private Division και της Star Theory, του στούντιο πίσω από το Monday Night Combat και του Planetary Annihilation.

Ωστόσο, τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, η Take-Two ανακοίνωσε ότι είχε δημιουργήσει ένα νέο στούντιο για να συνεχίσει την ανάπτυξη του παιχνιδιού εσωτερικά χρησιμοποιώντας κάποιο από το ίδιο προσωπικό.

Το ρεπορτάζ του Bloomberg περιγράφει πώς το προσωπικό άκουσε για πρώτη φορά τα σχέδια του Take-Two μετά από επικοινωνία με την εταιρεία στο LinkedIn. Ο διευθυντής της Private Division, Michael Cook, δήλωσε στο προσωπικό της Star Theory ότι ο εκδότης είχε τερματίσει τη σύμβασή του με τον εργοδότη του – και ότι τώρα θα αποζημιωθούν για την αποχώρηση τους για να συνεχίσουν τη δουλειά τους στη Take-Two.

Διαβάστε επίσης:  Η τεράστια διαρροή των Pokemon φέρεται να περιλαμβάνει ολόκληρη την ιστορία προέλευσης της σειράς JRPG

Αυτό το μήνυμα εστάλη μια Παρασκευή απόγευμα. Την επόμενη Δευτέρα, οι επικεφαλείς της Star Theory, Bob Berry και ο Jonathan Mavor είπαν στο προσωπικό ότι η Take-Two ενδιαφερόταν να αγοράσει το στούντιο, αλλά με όρους που δεν ήταν αποδεκτοί από τους ιδρυτές του στούντιο.

Η Take-Two είπε ότι θα προσφέρει στο προσωπικό της Star Theory, “ένα μπόνους μετρητών, έναν εξαιρετικό μισθό, επιπλέον μπόνους και άλλα οφέλη“.

Πολλοί τα πήραν.

Άλλοι έμειναν στη Star Theory, έναν προγραμματιστή τώρα χωρίς πολλά από τα στελέχη του και χωρίς συγκεκριμένο project για να εργαστούν. Το στούντιο συνέταξε ένα τελευταίο σχέδιο για να σωθεί δίνοντας στο προσωπικό δύο μήνες για να βρει δημιουργικές ιδέες που θα μπορούσε να προωθήσει στο Game Developers Conference, αλλά αυτό το σχέδιο απέτυχε όταν ο κορωναιός είδε το GDC να ακυρώνεται φέρνοντας και οικονομική αβεβαιότητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το Astro Bot του PlayStation έκανε καλύτερο λανσάρισμα από οποιοδήποτε άλλο νέο 3D platformer εκτός του Super Mario που κυκλοφόρησε την τελευταία δεκαετία στην...

Νεα

Η Valve άνοιξε στο κοινό την τελευταία έκδοση του Steam Next Fest. Η εβδομαδιαία ψηφιακή εκδήλωση, η οποία προσφέρει πρόσβαση σε «χιλιάδες» δωρεάν demos...

Νεα

Η τεράστια και σημαντική διαρροή δεδομένων της Game Freak έχει πάρει μια μάλλον ασυνήθιστη τροπή, καθώς υποτιθέμενες ιστορίες προέλευσης και δημιουργίας ιστοριών Pokemon έχουν...

Νεα

Η Namco Entertainment υποστήριξε ότι το Dragon Ball: Sparking Zero ξεπέρασε τα 3 εκατομμύρια αντίτυπα που πουλήθηκαν παγκοσμίως μέσα σε 24 ώρες από την...