Η Sony είναι αρκετά φειδωλή όταν πρόκειται να αποκαλύψει λεπτομέρειες για την επερχόμενη κονσόλα της, το PS5, αν και που και που αυτή η σιωπή “σπάει”, όπως έγινε και με την πρόσφατη συνέντευξη του CEO της Sony Interactive Entertainment, Jim Ryan και του σχεδιαστή του συστήματος, Mark Cerny στο Wired. Σε αυτή έδωσαν αρκετές ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
Αρχικά, ο Ryan επιβεβαίωσε ότι η ονομασία της νέας κονσόλας θα είναι PlayStation 5 ( λες και θα μπορούσε να λεγόταν αλλιώς) με την κυκλοφορία της να ορίζεται στην περίοδο των διακοπών του 2020 ή αλλιώς σε έναν χρόνο και κάτι από σήμερα…
Το πρώτο πράγμα που ήθελε να αποσαφηνίσει ο Cerny σχετικά με το PlayStation 5 είναι το ray tracing, που δίνει στα 3D περιβάλλοντα εντυπωσιακό φωτισμό. To ray tracing του PS5 στο PS5 δεν θα γίνεται σε επίπεδο λογισμικού αλλά μέσω της GPU.
Ο σχεδιαστής μίλησε επίσης για την αποτελεσματικότητα της χρήσης solid-state δίσκου στο PlayStation 5, το οποίο θα “εξοικονομήσει κρίσιμο χώρο αποθήκευσης”. Τα παιχνίδια του PlayStation 5 θα εγγράφονται σε οπτικούς δίσκους των 100 GB “και θα εισέρχονται σε ένα 4K Blu-ray player”.
Το PlayStation 5 θα επιτρέψει επίσης στους παίκτες να προσαρμόσουν τη διαδικασία εγκατάστασης, πράγμα που σημαίνει ότι οι χρήστες θα μπορούν να εγκαταστήσουν μόο το multiplayer, αφήνοντας το single player campaign για άλλη φορά. Μια άλλη επιλογή, όπως πρότεινε o Cerny, είναι “απλά να εγκαταστήσετε όλο το παιχνίδι και στη συνέχεια να διαγράψετε το single player campaign μόλις το τελειώσετε”.
Τέλος, ο Cerny μίλησε επίσης για το χειριστήριο – που πιθανότατα θα ονομάζεται DualShock 5, αν και δεν έχει επίσημα όνομα ακόμα – και τις “προσαρμόσιμες σκανδάλες” του που έχουν σχεδιαστεί για να προσαρμόζονται από μόνα τους σε διαφορετικούς τύπους όπλων, όπως σε ένα τόξο ή ένα πολυβόλο.