Όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια έτσι και φέτος, λίγο πριν την κυκλοφορία του NBA 2K19, η 2K προσφέρει στο κοινό μια “εισαγωγική” έκδοση για το MyCareer mode του παιχνιδιού που μας δίνει μια γεύση από την ιστορία του mode αλλά και αρκετό gameplay για να δοκιμάσουμε.
The Way Back
Σύμφωνα με τους παραγωγούς του NBA 2K19 η φετινή ιστορία του παιχνιδιού είναι η “πιο καλογραμμένη και καλύτερη από θέμα ποιότητας ηθοποιών” από κάθε άλλη που έχουμε δει μέχρι τώρα. Από τα λίγα cutscenes που μας παρουσιάστηκαν ο παραπάνω ισχυρισμός έχει κάποια βάση.
Η ιστορία είναι άκρως “αθλητική” αφού αναλαμβάνουμε τον ρόλο ενός ταλαντούχου παίχτη που όμως δεν επιλέχτηκε από κάποια ομάδα στο draft του NBA με αποτέλεσμα να καταλήξει στην Κίνα, βλέποντας το όνειρο του να κομματιάζεται. Από εκεί φυσικά ξεκινά την προσπάθεια του να επιστρέψει στον μαγικό κόσμο του κορυφαίου πρωταθλήματος.
Οι πρώτοι διάλογοι είναι αρκετά ενδιαφέροντες, ενώ και η ίντριγκα της ιστορίας δεν αργεί να φανεί. Απομένει να δούμε την εξέλιξη της ιστορίας (που φυσικά θα φέρει και τον παίχτη μας στο NBA), αλλά αν εξαιρέσουμε κάποιες υπερβολικές αντιδράσεις του παίχτη μας για το NBA, αφήνει υποσχέσεις.
Gameplay
Εκτός από τα ματς στα οποία ελέγχετε μόνο έναν παίχτη, υπάρχει και ένα διπλό προπονητικού χαρακτήρα μεταξύ των Warriors και τον Cavaliers και το οποίο μας δίνει μια πρώτη εικόνα από το gameplay του επερχόμενου τίτλου.
Είναι φανερό ότι η 2K δεν έχει προχωρήσει σε μεγάλες αλλαγές απ όσα βλέπαμε τα τελευταία χρόνια και ότι περιορίστηκε στο να διορθώσει προβληματικά κομμάτια. Ένα από αυτά είναι η άμυνα, στην οποία είδαμε καλύτερες αντιδράσεις από την A.I καθώς και νέους μηχανισμούς που θα προσφέρουν επιπλέον βοήθεια στις αμυντικές καταστάσεις. Ο πιο σημαντικός από αυτούς τους μηχανισμούς είναι η σύνδεση της τρίπλας με την αντοχή του παίχτη, σε μια προσπάθεια να γίνει ευκολότερη η αντιμετώπιση των παιχτών που χρησιμοποιούν συνεχόμενες τρίπλες, αλλά και να μοιράζεται καλύτερα η μπάλα στην επίθεση. Όπως είναι προφανές, όλα αυτά θα περιμένουμε να τα δούμε στην πράξη, κυρίως στα online modes του παιχνιδιού εκεί από όπου προκύπτουν και τα μεγαλύτερα παράπονα των παιχτών.
Το νέο σύστημα TAKEOVER δεν το είδαμε στην πράξη, οπότε παραμένει ερωτηματικό.
Γραφικά – Ήχος
Τα μοντέλα χαρακτήρων έχουν αναβαθμιστεί διατηρώντας πάντως την γνωστή αίσθηση των παιχνιδιών της σειράς. Ένα από τα κομμάτια που έχουν αναβαθμιστεί είναι ο φωτισμός του γηπέδου, αλλά και οι λεπτομέρειες στο κοινό.
Όσο αφορά τον ήχο, με μεγάλη έκπληξη ακούσαμε κινέζικη περιγραφή (!) στο MyCareer ενώ στο σύντομο αγώνα που περιείχε το Prelude δεν φάνηκε η κανονική περιγραφή να έχει μεγάλες διαφορές, αλλά ας ελπίσουμε ότι έχει εμπλουτιστεί το ρεπερτόριο των σχολιαστών, αφού παραμένει ίδιο εδώ και χρόνια.
Η σύντομη εμπειρία μας από το NBA 2K19 Prelude μας προσέφερε μια “πρώτη γεύση” από το τι θα πρέπει να περιμένουμε από το τελικό παιχνίδι κύριως στο κομμάτι του MyCareer. Μας άφησε θετικές εντυπώσεις, χωρίς πάντως να απαντάει στο ερώτημα για το ποιες βελτιώσεις θα πρέπει να περιμένουμε -και αν φυσικά αυτές θα λειτουργήσουν όπως πρέπει- κάτι που προφανώς θα γίνει με την πλήρη κυκλοφορία του παιχνιδιού στις 11 Σεπτεμβρίου.