Connect with us

Τι ψάχνεις;

nintendo switch

Νεα

Ο συνιδρυτής της Platinum Games κάνει κριτική στο μενού του Nintendo Switch

Μπορεί το Nintendo Switch να αποτελεί μια επιτυχία για τη Nintendo και να το έχουν αγκαλιάσει οι παίχτες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλα είναι τέλεια. Πολλά παράπονα υπάρχουν για το UI του μενού της κονσόλας, το οποίο ακόμα και μετά από σχεδόν τρία χρόνια κυκλοφορίας δεν δίνει στον χρήστη την δυνατότητα να οργανώσει όπως ο ίδιος θέλει την λίστα παιχνιδιών του.

Αυτό το γεγονός επισήμανε και ο συνιδρυτής της Platinum Games, Hideki Kamiya, ο οποίος αυτή την περίοδο εργάζεται στο Bayonetta 3 για το Switch, το οποίο εκδίδει η ίδια η Nintendo. Ο Kamiya σε μια σειρά από tweets αναφέρθηκε στην απουσία τρόπου να ταξινομήσει κάποιος τα παιχνίδια στο eShop της κονσόλας καθώς και ότι δεν μπορεί να οργανώσει τα παιχνίδια σε φακέλους στην home screen. Μάλιστα είπε ότι η home screen της κονσόλας είναι…”σκατά” εξαιτίας του τρόπου που παρουσιάζει σε τεράστια εικονίδια τα παιχνίδια που ο παίχτης έχει παίξει πρόσφατα, ενώ τα υπόλοιπα “θάβονται” στο τμήμα “all games”.

Διαβάστε επίσης:  Ο George RR Martin παραδέχεται ότι μπορεί να μην τελειώσει ποτέ τα βιβλία του «Game of Thrones»

Ο Kamiya είναι γνωστό ότι δεν “μασάει τα λόγια του” είτε πρόκειται για το box art του Bayonetta 2 για το Wii U είτε για τις βαθμολογίες των reviews παιχνιδιών. Έτσι ούτε αυτή τη φορά…”κρατήθηκε” μιλώντας για ένα θέμα το οποίο η Nintendo πρέπει σίγουρα να διορθώσει.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η σεζόν των βραβείων ξεκινά επίσημα με την ανακοίνωση της shortlist  για τα Όσκαρ 2025. Η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών αποκάλυψε τις υποψήφιες...

Νεα

Οι σπάνιες και πολύτιμες κάρτες του Pokémon Trading Card Game (TCG) φαίνεται να έχουν βρεθεί στο επίκεντρο οικονομικών εγκλημάτων, όπως το ξέπλυμα χρημάτων, σύμφωνα...

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...