Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Ο Shuhei Yoshida εξηγεί γιατί το Bloodborne δεν έχει γίνει remaster για το PS5

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε τους λόγους για τους οποίους το δημοφιλές παιχνίδι PS4, Bloodborne, δεν έχει λάβει ακόμα μια κατάλληλη αναβάθμιση για το PS5. Οι φανατικοί του τίτλου έχουν ζητήσει επανειλημμένα από την From Software και την PlayStation να επαναφέρουν το κλασικό RPG, το οποίο κυκλοφόρησε το 2015, είτε μέσω remaster είτε σε έκδοση για PC. Παρόλο που το παιχνίδι είναι διαθέσιμο στο PS5 μέσω της δυνατότητας backward compatibility, δεν έχει λάβει καμία αναβάθμιση για τη βελτίωση της απόδοσής του.

Σε μια από τις πρώτες του συνεντεύξεις μετά την αποχώρησή του από την Sony, ο Yoshida ανέφερε: “Το Bloodborne ήταν πάντα το πιο ζητούμενο παιχνίδι, και οι άνθρωποι αναρωτιούνται γιατί δεν έχουμε κάνει κάτι, ούτε καν μια ενημέρωση ή remaster, πράγμα που θα έπρεπε να είναι εύκολο, δεδομένου ότι είμαστε γνωστοί για τα πολλά remasters που έχουμε κάνει. Κάποιοι μπορεί να απογοητεύονται.

Ο Yoshida δήλωσε επίσης ότι η θεωρία του σχετικά με την κατάσταση αυτή είναι ότι ο διευθυντής του παιχνιδιού, Hidetaka Miyazaki, δεν επιθυμεί να αναλάβει κάποιος άλλος την ανάπτυξή του και ότι είναι πολύ απασχολημένος με άλλα πρότζεκτ. “Θυμάμαι ότι ο Miyazaki αγαπούσε πραγματικά το Bloodborne και αυτό που δημιούργησε. Πιστεύω ότι ενδιαφέρεται για την επιστροφή του, αλλά είναι τόσο επιτυχημένος και απασχολημένος που δεν μπορεί να το αναλάβει ο ίδιος, και δεν θέλει κανέναν άλλο να το αγγίξει. Αυτή είναι η θεωρία μου, και η ομάδα του PlayStation σέβεται την επιθυμία του. Δεν αποκαλύπτω κάποιο μυστικό.

Διαβάστε επίσης:  Η Adobe λανσάρει το εργαλείο Generate Video για δημιουργία βίντεο από κείμενο και εικόνες

Στη διάρκεια του περασμένου καλοκαιριού, ο Miyazaki είχε δηλώσει ότι θα ήθελε “περισσότεροι παίκτες να μπορούν να απολαύσουν” το Bloodborne, αλλά δεν θέλησε να επιβεβαιώσει την πιθανότητα ενός remaster ή μιας έκδοσης για PC. “Ξέρω πως αυτοί οι άνθρωποι θέλουν μια έκδοση για PC του Bloodborne,” δήλωσε αναφερόμενος στον παραγωγό της From Software, Yasuhiro Kitao, και τον διερμηνέα Bobby Simpson. “Εάν πω ότι το θέλω, θα μπλέξω σε μπελάδες. Αλλά δεν είμαι αντίθετος σε αυτό.”

Ο Miyazaki πρόσθεσε: “Ως ένας από τους δημιουργούς του Bloodborne, η προσωπική μου γνώμη είναι ότι θα ήθελα περισσότεροι παίκτες να μπορούν να το απολαύσουν. Ιδιαίτερα καθώς είναι ένα παιχνίδι που τώρα έρχεται σε ηλικία, ένα από εκείνα τα παιχνίδια του παρελθόντος που χάνονται σε παλαιότερο υλικό — θα ήταν ωραίο να δοθεί μια ευκαιρία σε περισσότερους παίκτες να το βιώσουν και να ξαναζήσουν αυτό το κειμήλιο του παρελθόντος.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...