Ο Phil Spencer εμφανίστηκε στην τελευταία έκδοση του IGN Unlocked podcast αυτή την εβδομάδα και συζήτησε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Μίλησε συγκεκριμένα για το πρόσφατα ανακοινωμένο Xbox Game Pass, που προσφέρει ένα update στο Project Scorpio, και εξηγεί γιατί η Microsoft μετακίνησε την παρουσίαση της στην E3 για φέτος, από πρωί Δευτέρας σε απόγευμα Κυριακής.
Για το Xbox Game Pass, ο Spencer είπε πως η ομάδα του δούλευε πάνω σε αυτό για δύο ή τρία χρόνια. Πήρε τόσο γιατί η Microsoft έπρεπε να φέρει εις πέρας το τεχνικά προβλήματα, την στιγμή που η εταιρεία έπρεπε να υπογράψει επαγγελματικές συμφωνίες με third-party εκδότες.
Ο Spencer μίλησε επίσης για τη βιβλιοθήκη του Xbox Game Pass, η οποία θα έχει περισσότερα από 100 παιχνίδια, και που δεν είναι πιθανό να έχει μια ολοκληρωμένη ανανέωση κάθε μήνα. Μόνο λίγα παιχνίδια θα προστίθενται ή θα αφαιρούνται κάθε μήνα. Τα παιχνίδια που θα αφαιρούνται όμως θα είναι απόφαση των third-party εκδοτών.
Για την αλλαγή της παρουσίασης από Δευτέρα σε Κυριακή στην παρουσίαση της στην E3, ο Spencer είπε πως αυτό έγινε για να βοηθήσει τα νέα της Microsoft να έχουν περισσότερο χρόνο να παρουσιαστούν σωστά. Για το Project Scorpio, ο Spencer έκανε μια pre-E3 αποκάλυψη, λέγοντας πως θα έχει μια premium εμφάνιση, παρόλο που θα είναι παρόμοια με την οικογένεια του Xbox.
Επιπλέον, η συζήτηση για την τιμή της κονσόλας μπήκε και αυτή στο θέμα. Ο Spencer δεν διέρρευσε τίποτα αλλά είπε πάλι πως ο κόσμος θα πρέπει να περιμένει μια premium τιμή.
“Την ονομάζω premium κονσόλα γιατί θέλω ο κόσμος να ξέρει πως αυτό που δημιουργούμε είναι για premium gamers,” είπε ο Spencer. “ Είναι για το άτομο που αγοράζει αρκετά παιχνίδια, το άτομο που παίζει τα περισσότερα παιχνίδια, ξοδεύοντας τις περισσότερες ώρες, ξοδεύοντας τα περισσότερα λεφτά. Είναι κάτι σαν το Elite controller.”
“Δεν θέλω να τρομάξω κανέναν με την τιμή. Θα τοποθετήσουμε τέτοια τιμή που θα πιστεύουμε πως είναι δίκαια για το προϊόν που έχουμε χτίσει και οι πελάτες θα μας πουν όπως κάνουν πάντα.”
Ο Spencer συζήτησε επίσης για την απόφαση της εταιρείας να ακυρώσει το Fable Legends και να σταματήσει το Scalebound, δύο μεγάλα projects.
“Όταν κοιτάζω την επένδυση που θέλω να κάνω στα first-party και ότι η εταιρεία θέλει να κάνει το first-party, νομίζω ότι είμαστε σε μια θέση όπου μπορούμε να κάνουμε κάποια νέα και ενδιαφέροντα πράγματα,” είπε, προσθέτοντας ότι οι αποφάσεις αυτές θα είναι καλές για την εταιρεία μακροπρόθεσμα. “Και αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να σταματήσουμε να κάνουμε κάποια άλλα πράγματα, ώστε να δημιουργηθεί χώρος για αυτό. Και αυτό είναι ακριβώς το είδος της φύσης της λειτουργίας μιας επιχείρησης.”