Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Ο μηχανισμός του Fortnite που έκανε τους παίχτες να παίζουν λιγότερο

Η Epic Games έδωσε εξηγήσεις για τους λόγους πίσω από το αμφιλεγόμενο patch 8.20 του Fortnite το οποίο αφαίρεσε έναν δημοφιλή μηχανισμό από το παιχνίδι. Με αυτό τον μηχανισμό οι παίκτες έπαιρναν επιπρόσθετη υγεία και shields όταν εξολόθρευαν του αντιπάλους τους.

Σύμφωνα με την Epic, o μηχανισμός που ονομάζεται “siphoning” οδήγησε τους παίκτες να αποφεύγουν το Battle Royale mode του παιχνιδιού.

Η Epic Game στην δημοσίευση του Competitive Update της περασμένης Παρασκευής, δήλωσε πώς ο αρχικός λόγος αφαίρεσης του μηχανισμού ήταν επειδή έκανε το παιχνίδι πιο επιθετικό. Το Siphoning είναι ακόμη διαθέσιμο στην Arena στο Competitive mode του Fortnite, αλλά ένα κομμάτι της κοινότητας του παιχνιδιού αντέδρασε με αυτή την αφαίρεση η οποία έγινε στις αρχές του Απριλίου. Υπήρχαν διάφορα σχόλια από αυτούς τους παίκτες στα social media και το Reddit της εταιρείας ζητώντας την επαναφορά αυτού του μηχανισμού.

Διαβάστε επίσης:  Το sequel του Cyberpunk 2077 στοχεύει σε πιο ρεαλιστικά πλήθη

Ωστόσο σύμφωνα με την δημοσίευση της Epic υπάρχουν πολλοί παίκτες που είναι ικανοποιημένοι που αφαιρέθηκε αυτός ο μηχανισμός:

«Οι περισσότεροι παίκτες ήταν απογοητευμένοι και ένιωθαν πως είχαν λιγότερες ευκαιρίες νίκης εναντίον με παίκτες που είχαν μεγαλύτερες δεξιότητες με πλήρη υγεία και shields. Συνολικά, το Siphon αύξησε την δραστηριότητα των παικτών με μεγαλύτερες δεξιότητες κατά 10%, ενώ το υπόλοιπο 90% ήταν απογοητευμένο και έπαιζε λιγότερο».

Όπως φαίνεται δεν είναι στα πλάνα της Epic να επαναφέρει το Siphon στο παιχνίδι και θα παραμείνει κομμάτι του Arena.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...