Ο σκηνοθέτης του Horizon Forbidden West Mathijs de Jonge ισχυρίζεται ότι το παιχνίδι δεν έχει επηρρεαστεί, ούτε μείνει πίσω ,από τη πιο αδύναμη από τις δύο πλατφόρμες – στόχους του, το PlayStation 4.
Η Guerrilla Games ανακοίνωσε το Horizon: Forbidden West για το PS5 τον Ιούνιο του 2020 πριν επιβεβαιώσει την έκδοση PS4 τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Σε μια συνέντευξη με το Hardware Zone, ο de Jonge ισχυρίστηκε ότι το στούντιο δεν χρειάστηκε να μειώσει το όραμά του για το έργο λόγω των περιορισμών υλικού PS4.
«Δεν νομίζω ότι η ανάπτυξη μεταξύ γενεών ήταν περιοριστική με κανέναν τρόπο», είπε. «Όταν ξεκινήσαμε με την ιδέα αυτού του παιχνιδιού, είχαμε τόσες πολλές υπέροχες ιδέες που κατέληξαν να συμπεριλαμβάνονται – στο σημείο που δεν σκεφτήκαμε πραγματικά τους περιορισμούς του υλικού ή οτιδήποτε άλλο, θέλαμε απλώς να σχεδιάσουμε μια πραγματικά ωραία, μοναδική εμπειρία για τον παίκτη. Μια φοβερή περιπέτεια.»
«Έτσι σκεφτόμασταν επίσης για όλες τις αναζητήσεις και τα γεγονότα που θα περάσει ο παίκτης. Νομίζω ότι η μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε αυτές τις δύο κονσόλες, εκτός από τον τρισδιάστατο ήχο, τη γρήγορη φόρτωση και το DualSense, φυσικά, βρίσκεται στη γραφική πλευρά των πραγμάτων. Στο PlayStation 5, μπορούμε να προσθέσουμε πολύ περισσότερες λεπτομέρειες στα γραφικά. Μπορούμε να δούμε τις μικροσκοπικές τρίχες στο πρόσωπο της Aloy, για παράδειγμα. Μπορείτε επίσης να δείτε έναν τόνο λεπτομερειών από μακριά.»