Μετά τα προβλήματα που προκάλεσαν την οργή των παιχτών, η Niantic προχώρησε σε μια ανακοίνωσε σχετικά με το τι τα προκάλεσε.
Σε μια ανάρτηση του John Hanke, η Niantic έδειξε τι συνέβη και τι έκανε εκείνη την ημέρα για να προσπαθήσει να διορθώσει τα προβλήματα. Ο Hanke επίσης υποσχέθηκε ότι η εταιρεία θα μάθει από αυτή την εμπειρία.
“Τι συνέβη; Τα τεχνικά προβλήματα με το λογισμικό παιχνιδιών μας προκάλεσε crashes στους clients ορισμένων χρηστών“, έγραψε ο Hanke. Πιο απλά λοιπόν, η Niantic είχε να διορθώσει ένα σφάλμα στους servers του παιχνιδιού, που εμπόδιζε το gameplay. Είχε επιτυχία με αυτό, αλλά προέκυψε και ένα δεύτερο θέμα που έκανε το παιχνίδι να καταρρεύσει.
“Ένα πιο παρατεταμένο πρόβλημα προκλήθηκε από την υπερφόρτωση των δικτύων κινητής τηλεφωνίας ορισμένων παρόχων δικτύου“, συνέχισε ο Hanke και εδώ είναι ενδιαφέρον.
Η Niantic συνεργάστηκε με την αμερικανική εταιρεία παροχής υπηρεσιών Sprint, η οποία έχει σπονσοράρει προηγουμένως το παιχνίδι, για να προσφέρει επιπλέον υποστήριξη για την εκδήλωση.
Άλλα δίκτυα των ΗΠΑ δεν παρείχαν το ίδιο επίπεδο υποστήριξης, αλλά η ανταγωνίστρια της, Verizon δήλωσε ότι δεν ήταν για να ρίξουν την ευθύνη σε κάποιον.
“Αυτό δεν ήταν θέμα της Verizon“, δήλωσε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας στο Business Insider. Σε αντίθεση με τον Hanke, η Verizon ισχυρίστηκε ότι άλλες εφαρμογές ήταν προσβάσιμες και επεσήμανε ότι το πρόβλημα ήταν μόνο στο Pokémon Go.
“Ακόμη και όταν οι συμμετέχοντες αντιμετώπιζαν προβλήματα πρόσβασης στο ίδιο το παιχνίδι, άλλες εφαρμογές όπως το YouTube λειτούργησαν καλά, πράγμα που υποδεικνύει ότι τα θέματα ήταν εκτός ελέγχου της Verizon“, συμπέρανε ο εκπρόσωπος. Ωστόσο, η Niantic ισχυρίστηκε το αντίθετο.
“Πολλοί συμμετέχοντες δεν ήταν σε θέση να έχουν πρόσβαση στο Pokémon Go ή σε άλλες υπηρεσίες διαδικτύου“, δήλωσε ο Hanke. “Η συμφόρηση του δικτύου οδήγησε επίσης σε ένα θέμα σύνδεσης που επηρέασε ορισμένους χρήστες που είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Αυτό το θέμα σύνδεσης που σχετίζεται με την καθυστέρηση έγινε με μια δεύτερη αλλαγή διαμόρφωσης της Niantic.”
Ο Hanke είπε ότι η Niantic είχε παράσχει “λεπτομερείς εκτιμήσεις σχετικά με τη συμμετοχή και τα απαιτούμενα δεδομένα” στην ομάδα οργάνωσης εκδηλώσεων της, η οποία στη συνέχεια συνεργάστηκε με δίκτυα για να εξασφαλίσει την κάλυψη.