Το PS4 Pro έρχεται σύντομα, με ημερομηνία κυκλοφορίας την 10η Νοεμβρίου και περισσότερες πληροφορίες για την κονσόλα έρχονται ανά διαστήματα από την Sony. O Mark Cerny μίλησε για τη νέα κονσόλα στην ιαπωνική ιστοσελίδα AV Watch.
Ο Cerny ανέφερε ότι ο στόχος της Sony είναι η υποστήριξη του PS4 Pro να απαιτεί μόλις 1% επιπλέον δουλειάς από τους developers σε σύγκριση με το σύνολο της ανάπτυξης ενός παιχνιδιού.
Ο ίδιος παράλληλα εξήγησε ότι η αύξηση της απόδοσης δεν απαιτεί μια μαζική αύξηση του μεγέθους της κονσόλας. Το PS4 Pro είναι, στην πραγματικότητα, μόνο 19% μεγαλύτερο από το CUH-1200 PS4 κυκλοφόρησε πέρυσι.
Παρεμπιπτόντως, ανέφερε ότι η προσωπική εκτίμηση του είναι ότι η απόδοση σε native 4K σε όλους τους τομείς, θα απαιτούσε τουλάχιστον 8 TeraFLOPS υπολογιστικής δύναμης, και αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να επιτευχθεί σε μια λογική τιμή φέτος. Παρόλα αυτά, οι χρήστες θα είναι σε θέση να διακρίνουν τη διαφορά μεταξύ των παιχνιδιών στο PS4 και τις βελτιωμένες εκδόσεις για το PS4 Pro “με μια ματιά“.