Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft Gaming, Phil Spencer, πρόσφατα δήλωσε ότι η εταιρεία δεν προσπαθεί να αναγκάσει τους παίκτες να χρησιμοποιούν αποκλειστικά το Game Pass ή το Cloud για να απολαμβάνουν παιχνίδια. Στην τελευταία του συνέντευξη με το Xbox Era, τόνισε τη σημασία του σεβασμού προς τις βιβλιοθήκες των παικτών και την επιθυμία της Microsoft να προσφέρει πολλές επιλογές στους χρήστες.
Από την κυκλοφορία του Game Pass, η Microsoft έχει εστιάσει στη συνδρομητική της υπηρεσία, η οποία προσφέρει πρόσβαση σε εκατοντάδες παιχνίδια για μηνιαία συνδρομή. Παρά την αναγνώριση της αξίας του, αρκετοί παίκτες ανησυχούν για το γεγονός ότι δεν κατέχουν τα παιχνίδια που παίζουν, γεγονός που εγείρει ανησυχίες σχετικά με τη διατήρηση των παιχνιδιών. Ο Spencer διαβεβαίωσε τους παίκτες ότι μπορούν να αγοράσουν οποιοδήποτε παιχνίδι είναι διαθέσιμο στο Game Pass και ότι δεν υπάρχει καμία προσπάθεια να περιοριστούν οι επιλογές τους σε ένα μόνο επιχειρηματικό μοντέλο.
Ο Spencer δήλωσε ότι η ανάπτυξη του Cloud και η υποστήριξη των Windows έχουν συμβάλει στην αύξηση της βάσης χρηστών της Microsoft, ιδίως στην Ασία. «Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα είναι το Cloud. Αυτή είναι η τάση που μεγαλώνει γρηγορότερα από οποιαδήποτε άλλη περιοχή. Βρίσκουμε περισσότερους χρήστες κάθε χρόνο», είπε. Μάλιστα, ανέφερε ότι η Microsoft δεν προσπαθεί να φτάσει παίκτες που είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν άλλες πλατφόρμες και προτιμά να τους προσεγγίζει μέσω του Cloud.
Μία από τις πιο σημαντικές κινήσεις της Microsoft ήταν η απόφαση να δημοσιεύσει τους μεγαλύτερους τίτλους της και για το PS5, τερματίζοντας έτσι την αποκλειστικότητα στην πλατφόρμα Xbox. Ο Spencer τόνισε ότι αυτή η στρατηγική επιτρέπει στους παίκτες να έχουν περισσότερες επιλογές και ευελιξία στην εμπειρία τους, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα που προτιμούν.