Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Η Nintendo προτίμησε τα friend codes γιατί τα απλά ονόματα “δεν ήταν αρκετά απλά”

Εδώ και περίπου 15 χρόνια, η Nintendo χρησιμοποιεί στις κονσόλες της ένα σύστημα κωδικών για να μπορούν οι χρήστες των κονσολών της να συνδεθούν μεταξύ τους. Το ίδιο σύστημα υπάρχει και στο Nintendo Switch, το οποίο είναι πιο γνωστό και ως “friend code“.

Η πρόσφατη μεγάλη διαρροή αρχείων (και μεταξύ των οποίων εμπιστευτικών της εταιρίας) αποκάλυψε τον λόγο για τον οποίο η εταιρία οδηγήθηκε σε αυτή την απόφαση και αυτό το σύστημα.

Η απόφαση για χρήση κωδικών φίλων και όχι πραγματικών ονομάτων ή ψευδώνυμων λήφθηκε στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, καθώς η εταιρεία σχεδίαζε τη σύνδεση του Wii στο Internet.

Σε μια διαφάνεια από την παρουσίαση που διέρρευσε με τίτλο “The Friend Code”, η Nintendo ανέλυσε το σκεπτικό της για την επιλογή 12 τυχαίων ψηφίων ως τον καλύτερο τρόπο για να προσθέσετε φίλους, αντί να πληκτρολογήσετε τα ονόματά τους.


Στην αρχή υπήρχαν απόψεις ότι αντί για 12ψήφιους αριθμούς, ένα ελεύθερα επιλεγμένο όνομα οθόνης θα ήταν καλύτερο“, σημειώνει η Nintendo.

Διαβάστε επίσης:  Πάνω από 32 εκατομμύρια παίκτες δοκίμασαν το Palworld τον πρώτο χρόνο του

Αλλά η χρήση ονομάτων θα είχε ως αποτέλεσμα “προβλήματα”, αποφάσισαν οι υπεύθυνοι, τα οποία έρχονται σε αντίθεση με την επιθυμία της εταιρείας η σύνδεση με φίλους να είναι “απλή” και “άνετη”.

Το να αφεθούν οι χρήστες να επιλέξουν ελεύθερα ένα όνομα οθόνης θα είχε ως αποτέλεσμα την “υψηλή πιθανότητα” των διπλότυπων σύμφωνα με την εταιρία. Μάλιστα η Nintendo αιτιολόγησε ή θα επέτρεπε στους άλλους να μαντέψουν τις συνδέσεις άλλων ατόμων. Έτσι γεννήθηκε ο 12ψήφιος “κωδικός φίλου”.

Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι αυτές οι αποφάσεις ελήφθησαν πριν από λίγα χρόνια, όταν οι διαδικτυακές δυνατότητες της Nintendo βρίσκονταν σε πολύ πρώιμο στάδιο. Το θέμα όμως, είναι γιατί χρησιμοποιούνται ακόμα και τώρα, τόσα χρόνια μετά…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Features

Το Netflix ετοιμάζεται για μια γεμάτη χρονιά πρεμιέρας, αλλά αυτό που ξεχωρίζει είναι ο αποχαιρετισμός σε δύο από τις πιο εμβληματικές σειρές της: το...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...