Τα Raid bosses είναι οι πιο σκληροί και δύσκολοι εχθροί σε οποιοδήποτε MMORPG, αλλά τελικά οι παίκτες βρίσκουν πάντα τρόπους για να τους ξεπεράσουν. Τώρα οι προγραμματιστές εξετάζουν τους τρόπους χρήσης του cloud computing για να δώσουν σε αυτά τα bosses τρόπο να παλέψουν και να αντέξουν περισσότερο.
Κατά τη διάρκεια ενός Game Stack developer livestream της Microsoft, ο μηχανικός λογισμικού James Trott, δήλωσε ότι καθώς οι προγραμματιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τους πόρους του cloud για να ενημερώσουν και να βελτιώσουν τα παιχνίδια τους σε πραγματικό χρόνο, η πραγματική δυσκολία θα είναι να μην τα κάνουν τόσο δύσκολα.
“Εργαζόμασταν σε ένα πρόγραμμα με τεχνολογία της Microsoft πέρυσι για ένα σύστημα τύπου MMO για τα bosses που μαθαίνουν τις συμπεριφορές των παικτών“, ανέφερε ο Trott. “Καθώς οι μάχες συνεχίζονται και οι άνθρωποι βρίσκουν νέες στρατηγικές, τα bosses προσαρμόζονται σε σχεδόν πραγματικό χρόνο [και] εντοπίζουν τις στρατηγικές που οι παίκτες εφαρμόζουν“.
Ερευνητικές ομάδες, όπως το OpenAI, εξετάζουν πώς η εκμάθηση μηχανών μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει την AI ενός video game να βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου, συμπεριλαμβανομένων των παιχνιδιών στρατηγικής και των MMOs, εδώ και μερικά χρόνια. Ο Trott το κάνει να ακούγεται σαν στην επόμενη γενιά της κονσόλας, οι προγραμματιστές θα έχουν πρόσβαση σε αρκετό cloud computing ώστε να προσαρμόζουν αυτόματα τα bosses και τους χαρακτήρες τους χωρίς να χρειάζεται νέα ενημερωμένη έκδοση κώδικα ή ενημερωμένη έκδοση που θα χρειαστεί κάποιος να κατεβάσει.
“Βλέπουμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα που συμβαίνουν με τους γενετικούς αλγόριθμους, όπου το περιεχόμενο εξελίσσεται με βάση μερικές βασικές αρχές σε κάτι νέο που ο προγραμματιστής ίσως ποτέ δεν είχε οραματιστεί“, ανέφερε ο Trott.
“Τώρα, η πρόκληση για τους προγραμματιστές είναι το πώς θα επιβραδύνουν τη μηχανική μάθηση και προσομοίωση, δεδομένου των υπολογισμών στο cloud, έτσι ώστε οι NPC και τα τέρατα να μην είναι τέλεια“, δήλωσε. “Επειδή με αρκετή προπόνηση και αρκετό υπολογισμό, θα νικήσουν τον παίκτη κάθε φορά.”
Έχουμε ακούσει υποσχέσεις για τα μαγικά αποτελέσματα που θα έχει η cloud computing για τα παιχνίδια για χρόνια. Η Microsoft πέρασε πολύ χρόνο μιλώντας για το πώς το Crackdown 3 θα έκανε χρήση του cloud για να προσφέρει σύνθετα, καταστροφικά περιβάλλοντα. Τελικά αυτό δεν εφαρμόστηκε ποτέ εκτός από το κομμάτι του multiplayer αλλά θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτή η τεχνολογία και αν θα γίνει κομμάτι των μελλοντικών παιχνιδιών.