Τώρα που το σύννεφο που περιβάλλει την ακύρωση του Fable Legends και το κλείσιμο της Lionhead Studios άρχισε να φεύγει, κάποιες λεπτομέρειες γίνονται πιο σαφείς.
Γνωρίζαμε ότι η Microsoft δεν είχε ακόμα δώσει καμία ένδειξη για το τι επρόκειτο να συμβεί κατά την πρόσφατη εκδήλωση Τύπου στο Σαν Φρανσίσκο. Ωστόσο, αυτό που είναι πιο ανησυχητικό είναι ότι τα στελέχη της Lionhead προφανώς δεν είχν καμία ιδέα μέχρι την τελευταία στιγμή.
Μόλις λίγες ώρες πριν από την ατυχή ανακοίνωση, ο Διευθυντής της Κοινότητας δημοσίευσε αυτή την απάντηση για της ειδήσεις σχετικά με το παιχνίδι:
“Ενώ γνωρίζουμε καλά ότι υπάρχει μια προθυμία για τους ανθρώπους να έχουν περισσότερες πληροφορίες και για τον καθένα να παίξει το παιχνίδι, δεν θέλουμε να βιαστούμε. Παίρνουμε το χρόνο και την προσπάθεια να αναθεωρήσουμε τα review feedback και το ενημερώσουμε και να βελτιώσουμε το παιχνίδι που βασίζεται σε αυτό. Σίγουρα, αυτό σημαίνει ότι μερικές καθυστερήσεις στην πορεία, αλλά, τελικά, είναι καλύτερο να το έχουμε πιο αργά.”
Αυτό είναι αλήθεια, ακόμη και για τα βασικά μέλη της Lionhead, σε περίπτωση που αναρωτιέστε, όπως επιβεβαιώνεται από την Creative Director David Eckleberry (ο οποίος συχνά εμφανίζεται σε συνεντεύξεις για Fable Legends).
@BuldozerX More or less, yeah
— David Eckelberry (@eckelberry) Μάρτιος 8, 2016