Οι περισπασμοί που προκαλούνται από την τηλεοπτική σειρά Halo και ένα υψηλότερο από το συνηθισμένο όγκο εξωτερικής ανάθεσης της ανάπτυξης του παιχνιδιού φέρονται να ευθύνονται για την καθυστέρηση του Halo Infinite.
Αυτό σύμφωνα με ένα νέο ρεπορτάζ του Thurrott, το οποίο διερευνά το “ταραχώδες” ιστορικό ανάπτυξης του τίτλου του Xbox Series X μέσω ανώνυμων πηγών ανάπτυξης.
Η δημοσίευση σημειώνει ότι η δημιουργία ενός παιχνιδιού που θα συνοδεύσει την κυκλοφορία μιας κονσόλας νέας γενιάς είναι ήδη μια δύσκολη εργασία, ειδικά δεδομένου ότι η SlipSpace engine του Halo Infinite έχει κατασκευαστεί από το μηδέν.
Ωστόσο, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην αναπτυξιακή στρατηγική του Infinite. Η εξωτερική ανάθεση είναι πολύ συνηθισμένη για οποιοδήποτε έργο AAA τόσο μεγάλο όσο το Halo, αλλά σύμφωνα με τις πηγές του Thurrott, η 343 παρέδωσε σε εξωτερικούς της συνεργάτες ακόμη περισσότερο περιεχόμενο για να δημιουργήσουν.
«Ο συντονισμός μεταξύ των πολλών διαφορετικών εταιρειών που συμβάλλουν στο Infinite ήταν στην αρχή σκληρός», λέει το ρεπορτάζ.
«Ένα άτομο εξοικειωμένο με τα σχέδια της εταιρείας έδειξε ότι πίστευε ότι η εξωτερική ανάθεση για το Infinite ήταν σε αναλογία υψηλότερη από μια τυπική ενός στούντιο και προκάλεσε σημαντικούς πονοκεφάλους για τη συνεργασία μεταξύ των διαφορετικών εταιρειών ανάπτυξης.»