Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Η επιτυχία του Black Myth: Wukong και το hype για παιχνίδια όπως το Phantom Blade αποδεικνύουν την κυριαρχία της Κίνας χάρη σε “τρελές” ιδέες που “ποτέ δεν θα εγκρίνονταν στην Ιαπωνία”

Η επιτυχία του Black Myth: Wukong έφερε την κινεζική βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών στο προσκήνιο, προκαλώντας εντυπωσιακές αντιδράσεις από Ιάπωνες developers που αναγνωρίζουν την επιρροή της.

Σε μια σειρά από tweets που μεταφράστηκαν από το Automaton, Ιάπωνες δημιουργοί σχολίασαν το πρόσφατο trailer του επερχόμενου base-building RPG Arknights: Endfield της Hypergryph, μιας εταιρείας με έδρα τη Σαγκάη.

Ο Alwei, εκπρόσωπος της Indie-Us Games, παρατήρησε ότι το σημαντικότερο πλεονέκτημα των κινεζικών παιχνιδιών δεν είναι απλά τα γραφικά αλλά ο τρόπος με τον οποίο χειρίζονται τα animations. “Δεν είναι μόνο ο τρόπος που κινούνται οι χαρακτήρες – είναι η φυσική, η κάμερα και ο τρόπος που καθοδηγεί τη γραμμή του βλέμματος. Κάθε πτυχή των animations είναι πολύ ανώτερη από αυτήν των εγχώριων [ιαπωνικών] παιχνιδιών,” γράφει.

Το Genshin Impact της miHoYo, μαζί με άλλα παιχνίδια όπως το Zenless Zone Zero και το Honkai: Star Rail, έχουν σημειώσει τεράστια επιτυχία, ενισχύοντας περαιτέρω τη φήμη της Κίνας. Ο Alwei σημειώνει επίσης ότι η έλλειψη animators στην Ιαπωνία δυσχεραίνει την ανταγωνιστικότητα της χώρας.

Διαβάστε επίσης:  Το προσωπικό των Bluepoint και Bend ενημερώθηκε για την ακύρωση των live service παιχνιδιών τους για PS5 ταυτόχρονα με το κοινό

Επιπλέον, οι κινεζικές εταιρείες φαίνεται να λειτουργούν σε ασύγκριτη κλίμακα, επενδύοντας πολλαπλάσια χρήματα και εργατικό δυναμικό σε σχέση με τις ιαπωνικές. Ο Shiba_29, Ιάπωνας εικονογράφος και animator, επισημαίνει: “Αν έχετε συμμετάσχει σε κινεζικά project, θα ξέρετε ότι χρησιμοποιούν 10 φορές περισσότερα χρήματα και ανθρώπινο δυναμικό από την Ιαπωνία – η κλίμακα είναι απλά ασύγκριτη.

Τέλος, οι Ιάπωνες developers αναγνώρισαν την “ελεύθερη προσέγγιση” που ακολουθούν οι Κινέζοι δημιουργοί, η οποία επιτρέπει την ανάπτυξη “τρελών” ιδεών που δεν θα εγκρίνονταν στην Ιαπωνία. Αυτή η προσέγγιση, σύμφωνα με τον Shiba_29, δίνει στα κινεζικά παιχνίδια έναν μοναδικό χαρακτήρα, κάτι που φαίνεται και στις πιο εκφραστικές animations.

Φαίνεται ότι οι Ιάπωνες δημιουργοί αισθάνονται μεγάλη την απειλή της Κίνας στο κομμάτι του gaming…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Ο Robert Eggers, οραματιστής δημιουργός ταινιών τρόμου όπως το The Witch και του Nosferatu του 2024, αποκάλυψε πρόσφατα γιατί προτιμά να σκηνοθετεί ιστορικές ταινίες...

Features

Τα βιντεοπαιχνίδια είναι ένας μοναδικός τρόπος για να εξερευνήσεις κόσμους, χαρακτήρες και ιστορίες με βάθος που δεν μπορεί να προσφέρει καμία ταινία ή σειρά....

Νεα

Η Ubisoft ανακοίνωσε απολύσεις 185 εργαζομένων στην Ευρώπη Η Ubisoft επιβεβαίωσε ότι θα προχωρήσει σε απολύσεις 185 εργαζομένων στην Ευρώπη, στο πλαίσιο ευρύτερων προσπαθειών...

Features

Το PlayStation 3, που κυκλοφόρησε το 2006, έχει αφήσει ανεξίτηλο αποτύπωμα στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών. Με την καινοτόμα τεχνολογία του και μια πλούσια βιβλιοθήκη...