Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Η εκρηκτική κυκλοφορία του Palworld με εκατομμύρια παίκτες στηρίχθηκε αρχικά σε έναν μόνο υπάλληλο που “έκανε ό,τι μπορούσε”

Όταν το Palworld κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 2024, η ομάδα ανάπτυξης της Pocketpair είχε μόλις έναν υπάλληλο υπεύθυνο για τη διαχείριση των servers – οι οποίοι σύντομα κατέρρευσαν υπό την πίεση των 2,1 εκατομμυρίων παικτών μόνο στο Steam.

“Έκανε ό,τι μπορούσε”, δήλωσε ο Adam Buckley, παγκόσμιος διαχειριστής κοινότητας του Palworld, μιλώντας στο Polygon. Τη στιγμή της κυκλοφορίας, η ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού αριθμούσε μόλις 35 άτομα, συμπεριλαμβανομένων των εξωτερικών συνεργατών. Κανείς δεν περίμενε αυτή την απροσδόκητη επιτυχία που έκανε το Palworld την τρίτη μεγαλύτερη κυκλοφορία στην ιστορία του Steam, χωρίς να υπολογίζεται το κοινό του Xbox, το οποίο οδήγησε το σύνολο των παικτών σε πάνω από 7 εκατομμύρια μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου.

Ο αριθμός των παικτών ξεπέρασε γρήγορα τους 100.000 μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού, και από εκεί ξεκίνησαν τα τεχνικά προβλήματα. “Κατά τη διάρκεια της νύχτας συνέχισε να αυξάνεται”, θυμάται ο Buckley. “Κάποια στιγμή, μετά τα μεσάνυχτα, όταν αρκετοί από εμάς που μέναμε μακριά είχαμε ήδη φύγει, οι servers κατέρρευσαν. Αυτό έγινε όταν ο αριθμός των παικτών ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο.

Διαβάστε επίσης:  Το Overwatch 2 καλοσωρίζει τον ανταγωνισμό από το Marvel Rivals: “Δεν έχουμε ξαναδεί παιχνίδι τόσο παρόμοιο με το δικό μας”

Ο πάροχος server Epic Games συνεργάστηκε με την Pocketpair για να σταθεροποιήσει την κατάσταση. Παρά τα προβλήματα σύνδεσης και την έντονη καθυστέρηση, το Palworld παρέμεινε σε μεγάλο βαθμό προσβάσιμο για τους περισσότερους παίκτες, εκτός από τις στιγμές ακραίας φόρτωσης. “Υπήρχε έντονη καθυστέρηση, αλλά η Epic ήταν καταπληκτική”, εξηγεί ο Buckley. “Πολύ γρήγορα μας διέθεσαν περισσότερους πόρους και μας βοήθησαν σημαντικά.”

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...