Η Daedalic Entertainment αποφάσισε να τερματίσει κάθε προσπάθεια εσωτερικής ανάπτυξη παιχνιδιών, μετά την προβληματική κυκλοφορία του Lord of the Rings: Gollum.
Όλα τα εσωτερικά έργα – συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης ενός άλλου τίτλου Lord of the Rings που ξεκίνησε το 2022 – θα σταματήσουν, και η εταιρεία θα επικεντρωθεί στη δημοσίευση, τη χορήγηση αδειών, τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ στο μέλλον.
Σε μια δήλωση στο gameswirtschaft.de, ο εκδότης περιέγραψε την απόφαση ως «δύσκολο σημείο καμπής», αλλά και «ένα νέο ξεκίνημα στη μακρά ιστορία της Daedalic Entertainment».
Η Daedalic επιβεβαίωσε ότι επηρεάζονται τουλάχιστον 25 εργαζόμενοι. Η διοίκηση δήλωσε: «Εκτιμούμε κάθε μέλος της ομάδας μας και είναι σημαντικό για εμάς η μετάβαση να γίνει όσο το δυνατόν πιο ομαλά. Ως εκ τούτου, θα υποστηρίξουμε τους πρώην υπαλλήλους μας στην εύρεση νέων ευκαιριών στο δίκτυό μας».