Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Η Capcom κέρδισε δικαστικό αγώνα εναντίον της Koei Tecmo για «κλεμμένους μηχανισμούς» παιχνιδιών

Η Capcom αναδείχθηκε νικήτρια ενός ποσού 1.3 εκατομμυρίων ευρώ μετά την ανακάλυψη πώς η Koei Tecmo «αντέγραψε» δύο πατέντες της για παιχνίδια.

To ανώτατο δικαστήριο πνευματικών δικαιωμάτων διέταξε από τη Koei Tecmo να καταβάλλει στη Capcom το ποσό των ¥157 εκατομμυρίων σε ζημιές και δικαστικών εξόδων για την καταπάτηση των πατέντων #3350773 και #3295771.

Αυτές οι συγκεκριμένες πατέντες είναι ουσιαστικά μηχανισμοί παιχνιδιών όπως η μεταφορά και το ξεκλείδωμα περιεχομένου από ένα παλαιότερο τίτλο σε ένα νέο παιχνίδι και μία τεχνική δόνησης χειριστηρίου για να υποδεικνύει στους παίκτες τους κοντινότερους εχθρούς.

Αυτή είναι η δεύτερη φορά που η Capcom προσπάθησε να επαναφέρει την μηνυτήρια αναφορά εναντίον της Koei Tecmo στο δικαστήριο της Osaka.

Το 2014 η Capcom υποστήριξε πώς και οι δύο πατέντες έχουν καταπατηθεί, αλλά ο δικαστής αναγνώρισε την καταγγελία μόνο για τη δεύτερη πατέντα και διέταξε από την Koei την πληρωμή ¥5.17 εκατομμυρίων ως αποζημίωση.

Διαβάστε επίσης:  Το Captain America: Brave New World πλησιάζει σε αρνητικό ρεκόρ στο Rotten Tomatoes

Ωστόσο, η πρόσφατη απόφαση του δικαστηρίου υποστηρίζει πώς και οι δύο πατέντες όντως έχουν χρησιμοποιηθεί από την Koei δίχως την άδεια της Capcom και έτσι τέλειωσε αυτός ο δικαστικός αγώνας ετών.

Σε επίσημη ανακοίνωση που έβγαλε για αυτή την απόφαση η Capcom αναφέρει «πώς είναι αφοσιωμένη στην βελτίωση των εμπειριών των πελατών της και την επέκταση της βιομηχανίας προωθώντας την αποτελεσματική χρήση των πατεντών της με μεθόδους όπως την αδειοδότηση, ενώ θα προστατεύει τις εφευρέσεις της που βρίσκονται στα παιχνίδια της».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...