Connect with us

Τι ψάχνεις;

Top

H Rockstar αποκαλύπτει τον λόγο γιατί δεν κυκλοφόρησε ποτέ Single Player DLC για το Grand Theft Auto V

To Grand Theft Auto V της Rockstar Games δέχτηκε πολλά θετικά σχόλια από πολλούς παίκτες και ακόμη παίζεται απο εκατομμύρια ανθρώπους.

Οι οπαδοί της ιστορίας του παιχνιδιού περίμεναν για αρκετό καιρό επέκταση της ιστορίας του από την Rockstar Games. H εταιρεία αποφάσισε πώς δεν θα κυκλοφορήσει κάποιο DLC για την ιστορία και αποκάλυψε για πρώτη φορά τον λόγο πίσω από αυτή την απόφαση.

Το Game Informer ρώτησε τον υπεύθυνο σχεδιασμού στην Rockstar Games, Imran Sarwar για το θέμα, καθώς και αν η εταιρεία είχε στο πλάνο της να σταματήσει για πάντα την επέκταση ιστορίας και να επικεντρωθεί στο Online κομμάτι του παιχνιδιού.

Ο Sarwar απάντησε λέγοντας:

“Όχι, δεν ήταν μία συνειδητή απόφαση, απλά αυτό συνέβη. Η ιστορία του Grand Theft Auto V ήταν μεγάλη και ολοκληρωμένη. Ήταν τρία παιχνίδια σε ένα. Οι εκδόσεις νέας γενιάς  χρειάστηκαν έναν χρόνο για να δημιουργηθούν και το Online κομμάτι του παιχνιδιού είχε πολλές δυνατότητες κάτι που τράβηξε πολλούς πόρους. Επίσης, υπάρχουν και άλλα projects όπως το Red Dead Redemption II. Ο συνδυασμός αυτών των τριών παραγόντων σημαίναν για εμάς και για το παιχνίδι πώς νέες επκτάσεις στην ιστορία του παιχνιδιού ήταν απίθανες και περιττές.”

O Sarwar διαβεβαίωσε πώς το Single-Player κομμάτι είναι πολύ σημαντικό για την Rockstar Games λέγοντας:

“Θα θέλαμε να κάνουμε περισσότερες επεκτάσεις ιστορίας στα παιχνίδια μας στο μέλλον. Σαν εταιρεία αγαπάμε πολύ τα Single-Player παιχνίδια και πιστεύουμε πολύ σε αυτά. Τα Μultiplayer παιχνίδια δεν ανταγωνίζονται τα Single-Player παιχνίδια.”

 

Διαβάστε επίσης:  Τα πρώτα τρία παιχνίδια της σειράς Armored Core έρχονται στο PS Plus Classics Catalog

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...