Το Skyrim στο Nintendo Switch είναι μία καλή μεταφορά ενός εντυπωσιακού παιχνιδιού στην υβριδική κονσόλα της Nintendo. Κακά τα ψέματα, για να τρέξει το παιχνίδι στο Switch δεν ήταν κάτι εύκολο ακόμη και αν πέρασαν αρκετά χρόνια που κυκλοφόρησε το παιχνίδι σε άλλες πλατφόρμες.
Το Digital Foundry γνωστό για τις αναλύσεις στα παιχνίδια δείχνει πώς η Bethesda κατάφερε και τι θυσίες έπρεπε να κάνει για να μεταφερθεί το Skyrim.
Όταν είναι στο Dock, το Skyrim τρέχει στην αρχική του ανάλυση 1600 x 900, ενώ όταν το παιχνίδι τρέχει στην φορητή λειτουργία, τότε φαίνονται τα σημάδια “συμβιβασμού”. Η ανάλυση πέφτει σε 896 x 720, δηλαδή μειωμένη κατά 70%.
Αυτή η αλλαγή δεν είναι συγκλονιστική. Το παιχνίδι φαίνεται πολύ όμορφο σε όποια λειτουργία διαλέξετε να παίξετε.
Το Digital Foundry επίσης μίλησε και για την απόδοση των καρέ. Το παιχνίδι τρέχει σταθερά σε 30 καρέ το δευτερόλεπτο, δηλαδή όπως τρέχει στο PlayStation 4 και το Xbox One. Ίσως να πέσουν τα καρέ αν διαλέξει κάποιος να το θέσει σε λειτουργία livestreaming.
To συμπέρασμα είναι ότι το Skyrim έχει απόδοση στο Nintendo Switch που ξεπερνά τις προσδοκίες και είναι μία καλή ευκαιρία για τους παλιούς αλλά και βέβαια τους νέους παίκτες να παίξουν αυτό το εντυπωσιακό RPG που απέσπασε εκατοντάδες βραβεία.