Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Το glitch του FIFA 18 που επιτρέπει στους παίχτες να σκοράρουν απευθείας μετά την σέντρα του αγώνα

Αφού η EA αντιμετώπισε ένα πρόβλημα στο οποίο οι κακοί παίκτες χρησιμοποιούνταν για να κερδίσουν την AI στο δυσκολότερο επίπεδο στο FIFA Ultimate Team το επόμενο μεγάλο πρόβλημα του FIFA 18 είναι το kick-off glitch.

Το kick-off glitch δεν μοιάζει πολύ με glitch, αλλά περισσότερο με μια τακτική που χρησιμοποιούν οι παίκτες για να σκοράρουν και χρησιμοποιεί το δυναμικό σύστημα πάσας και το σύστημα των ομάδων.

Να πως δουλεύει: από την σέντρα οι παίκτες δίνουν πάσα στον full back, μετά στα άκρα στο εξτρέμ από εκεί βγαίνει σέντρα με την ελπίδα ότι κάποιος παίχτης θα βρεθεί στην κατάλληλη θέση για σκοράρει.

Γιατί αυτή η στρατηγική δουλεύει; Πρώτα το σύστημα πάσας του FIFA 18 κάνει πολύ εύκολες τις δύσκολες πάσες. Παρά την πρόσφατη διόρθωση, μπορείτε ακόμα να δώσετε κάθετη πάσα με ακρίβεια και οι παίκτες θα πάρουν την μπάλα γρήγορα.

Διαβάστε επίσης:  Η Xbox διαβεβαιώνει ότι δεν θέλει να απομακρύνει τους παίκτες από την ιδιοκτησία παιχνιδιών

Δεύτερον αυτή η τακτική είναι αποτελεσματική λόγω του τρόπου στησίματος των παικτών στη σέντρα. Η ομάδα που κάνει την σέντρα είναι καλά στημένη στον αγωνιστικό χώρο με τους full back και τους εξτρέμ κοντά στην πλάγια γραμμή . Η αμυνόμενη ομάδα έχει τους ακραίους της κοντά αλλά όλοι οι υπόλοιποι παίκτες είναι στο κέντρο .

Άρα, όταν κάνεις σέντρα έχεις ήδη τους ακραίους έτοιμους να πάρουν μπάλα και να κάνουν επίθεση αλλά παίρνει λίγη για τους  αμυντικούς να αντιδράσουν να κλείσουν ή να βοηθήσουν τους ακραίους κάτι που αφήνει μόνο του τον επιθετικό με χώρο και καταστάσεις ένας εναντίον ενός.Δεν βοηθάει ότι η αλλαγή παιχτών στο FIFA 18 δεν είναι καλή

Το kick-off “glitch” είναι κάπως έτσι:

Υπάρχει όμως και ένας τρόπος για να το σταματήσετε:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Features

Το Netflix ετοιμάζεται για μια γεμάτη χρονιά πρεμιέρας, αλλά αυτό που ξεχωρίζει είναι ο αποχαιρετισμός σε δύο από τις πιο εμβληματικές σειρές της: το...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...