Connect with us

Τι ψάχνεις;

Top

Γιατί οι developers του Forza Horizon 3 χρειάστηκαν 18 μήνες για να δημιουργήσουν τα πρώτα δέκα λεπτά του παιχνιδιού

Οι άνθρωποι της Playground Games στο Nordic Game Conference αποκάλυψαν, ότι χρειάστηκαν 18 μήνες για την δημιουργία των 10 πρώτων λεπτών του Forza Horizon 3.

Και υπήρχε λόγος για αυτό.

O Ralph Fulton έκανε αυτήν την αποκάλυψη στην ομιλία του με θέμα “Η σημασία δημιουργίας θετικής πρώτης εντύπωσης στους καταναλωτές“.

Ο Fulton είπε στους ακροατές ότι:

Οι άνθρωποι σχηματίζουν πολύ γρήγορα τις πρώτες εντυπώσεις τους. Εμείς αποφασίζουμε αν μας αρέσει κάποιος ή αν θέλουμε να δουλέψουμε με αυτόν, μέσα στα στα πρώτα τρία δευτερόλεπτα.

Τι συμβαίνει αν δεν κάνεις καλή πρώτη εντύπωση [με το παιχνίδι σου] στους καταναλωτές; Ο παίκτης απλά θα σταματήσει να παίζει το παιχνίδι σας”

Ανέλυσε επίσης, ότι ακόμα και στα παιχνίδια κονσόλας, όπου οι καταναλωτές πληρώνουν 70€ για να το αγοράσουν, μπορούν πολύ γρήγορα να το παρατήσουν και να προχωρήσουν σε νέους τίτλους. Ο Fulton χρησιμοποίησε στοιχεία από τα achievements του Xbox για να απεικονίσει αυτό το θέμα.

Ένα ποσοστό μεταξύ 10% και 20% των παικτών της σειράς Forza Horizon δεν ξεκλείδωσαν το πρώτο επίτευγμα, κάτι το οποίο απαιτούσε να οδηγήσουν το αυτοκίνητο για ένα μικρό διάστημα.

Δεν είναι μόνο τα Forza παιχνίδια, αυτό ισχύει και για άλλα: Ο Fulton έδωσε για παράδειγμα το Bioshock Infinite, όπου μερικοί παίκτες δεν ξεκλείδωσαν το πρώτο επίτευγμα που έχει ως στόχο οι παίκτες να φτάσουν στην πόλη Columbia στην αρχή του παιχνιδιού. Ένα άλλο παράδειγμα είναι και το Minecraft, που το 30% των παικτών δεν άνοιξε ποτέ το inventory στο παιχνίδι – το οποίο εξηγείται στο tutorial του παιχνιδιού.

Ο λόγος για αυτό, σύμφωνα με τον Fulton, είναι ότι αυτά τα παιχνίδια δεν έκαναν καλή πρώτη εντύπωση στους παίκτες.

Οι πρώτες εντυπώσεις αλλάζουν τον τρόπο που αντιλαμβάνονται οι παίκτες ένα παιχνίδι. Οι εντυπώσεις τις οποίες σχηματίζουν μέσα στα πρώτα λεπτά του παιχνιδιού αλλάζουν το τρόπο που θα αντιληφθούν αργότερα το παιχνίδι. Για παράδειγμα, αν ξεκινήσουμε με καταπληκτικά γραφικά, οι παίκτες ίσως αργότερα να συγχωρήσουν κάποια προβλήματα που ίσως αντιμετωπίσουν , γιατί το μυαλό τους λέει ότι ήδη είναι ένα ωραίο παιχνίδι.

H Playground Games έκανε μία έρευνα πριν αρχίσει να δουλεύει πάνω στο Forza Horizon 3.  Σε δύο γκρουπ παικτών δόθηκε η ευκαιρία να παίξουν ένα μισό παιχνιδιού του Forza. Το άνοιγμα του παιχνιδιού ήταν ένας αγώνας μίας ώρας. Το ένα γκρουπ οδήγησε μία Ferrari 485 Italia, ενώ το άλλο γκρουπ οδήγησε ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο. Όταν ρωτήθηκαν για τις πρώτες εντυπώσεις του παιχνιδιού, το Ferrari γκρουπ αξιολόγησε το παιχνίδι πιο ψηλά από το άλλο γκρουπ στον τομέα των γραφικών, διασκέδασης και επιπλέον στην ερώτηση αν έχουν πρόθεση να ξαναπαίξουν το παιχνίδι, η απάντηση ήταν θετική.

Μετά τον πρώτο αγώνα, και τα δύο γκρουπ έπαιξαν το ίδιο περιεχόμενο, αλλά το Ferrari γκρουπ δεν άλλαξε γνώμη και το αξιολόγησε ξανά πιο ψηλά από το άλλο γκρουπ.

Ο Fulton είπε ότι το παιχνίδι χρειαζόταν τρεισήμισι ώρες για να παρουσιάσει το περιεχόμενό του, δίνοντας στους παίκτες την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον κόσμο της Αυστραλίας. Η Playground δεν βασίστηκε στο γεγονός ότι οι παίκτες θα δώσουν τόσο χρόνο στο παιχνίδι, με αποτέλεσμα η ομάδα να αποφασίσει ότι πρέπει να συγκεντρωθούν στα πρώτα 10 λεπτά – κάτι το οποίο πήρε 18 μήνες για να ολοκληρωθεί.

Ο developer της Playground, κατέληξε στο ότι “το παιχνίδι ακόμη κερδίζει νέους παίκτες και ότι αυτά τα 10 πρώτα λεπτά είναι ένας σημαντικός λόγος για το ότι οι παίκτες παίζουν ακόμη το παιχνίδι“.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...