Connect with us

Τι ψάχνεις;

Features

Γιατί αργεί η αντιγραφή των αρχείων ενημέρωσης των παιχνιδιών στο PS4;

ps4

Η Sony έχει φέρει έναν νέο τρόπο ενημέρωσης των παιχνιδιών στο PS4. Μπορεί το PS4 να σας βγάζει ειδοποίηση ότι το update έχει κατέβει και να θεωρήσετε ότι είστε έτοιμοι να παίξετε το παιχνίδι, όμως όταν πατάτε να αρχίσετε το παιχνίδι, έρχεστε αντιμέτωποι με μια οθόνη που σας ενημερώνει ότι το PS4 κάνει “αντιγραφή των αρχείων ενημέρωσης”.

Είνα μια διαδικασία που διαρκεί αρκετή ώρα και καταλήγει εκνευριστική, ειδικά την στιγμή που θέλετε να απολαύσετε ένα παιχνίδι.

Τι είναι όμως αυτή η διαδικασία;

Όταν το PS4 κατεβάζει ένα update παιχνιδιού, κατεβάζει μόνο τις αλλαγές στο παιχνίδι, δηλαδή, δεν κατεβάζει ολόκληρη την ανανεωμένη έκδοση του παιχνιδιού. Έτσι ο χρόνος download είναι αρκετά μικρός.

Έπειτα έρχεται η διαδικασία της αντιγραφής. Εκεί ξεκινάει η εγκατάσταση του update, που όμως στην πράξη είναι η αντιγραφή ολόκληρου του αρχείου παιχνιδιού και στην συνέχεια προστίθεται και το patch/update. Η διαδικασία αυτή είναι απαραίτητη, ώστε να αποφευχθεί η  καταστροφή αρχείων.

Διαβάστε επίσης:  Οι αποφάσεις και τα λάθη που έκαναν την SEGA να σταματήσει την δημιουργία κονσολών

Γιατί είναι τόσο χρονοβόρα; 

Η ταχύτητα της διαδικασίας διαφέρει από παιχνίδι σε παιχνίδι. Κάποια παιχνίδια έχουν μικρό μέγεθος, οπότε η διαδικασία αντιγραφής είναι γρήγορη. Όμως στα μεγάλα παιχνίδια τα πράγματα είναι διαφορετικά. Γενικά όσο πιο μεγάλο είναι το πρωτότυπο αρχείο ενός παιχνιδιού, τόσο περισσότερο καθυστερεί η διαδικασία της αντιγραφής.

Μπορώ να κάνω κάτι για αυτό; 

Πολλοί προτείνουν ότι θα δείτε βελτίωση με την εγκατάσταση ενός SSD δίσκου, που είναι έτσι και αλλιώς ταχύτερος από τον κανονικό σκληρό δίσκο. Θα δείτε κάποια βελτίωση στους χρόνους αντιγραφής, αλλά μην περιμένετε δραματική βελτίωση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, δήλωσε πρόσφατα ότι η αγορά έχει γίνει “πολύ δύσκολη” για τα παιχνίδια όπως αυτά που παρήγαγε...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...