Το Super Mario 64 μπορεί να έχει κυκλοφορήσει εδώ και χρόνια, αλλά λίγοι έχουν προσέξει τα βάθη του, πώς κατασκευάστηκε και τους μοναδικούς τρόπους με τους οποίους ο κόσμος του δουλεύει, δηλαδή τον τρόπο με τον οποίο τον εκμεταλλεύονται κυρίως οι speedrunners.
«Κάθε επιφάνεια στο Super Mario 64 αποτελείται από τρίγωνα», λέει ο YouTuber, speedrunner και αναλυτής του Mario 64 Pannenkoek στην αρχή του πρόσφατου βίντεο του που αναλύει τον σχεδιασμό των επιπέδων του κλασσικού παιχνιδιού.
Το βίντεο του με τίτλο «Walls, Floors & Ceilings» πηγαίνει στα «άδυτα νερά» της γεωμετρίας και την μαθηματική λογική που ελέγχουν το παιχνίδι.
Κάποτε προσέφερε χρηματικό έπαθλο $1.000 για να δει ποιος θα μπορούσε να αναδημιουργήσει ένα σπάνιο σφάλμα που θα μπορούσε να αλλάξει εντελώς τον τρόπο με τον οποίο οι speedrunners προσέγγιζαν το παιχνίδι, που μέχρι σήμερα δεν έχει συλλεχθεί.
Άρχισε να κάνει το βίντεο πριν από ένα χρόνο και το τέλειωσε τώρα τελευταία, λέγοντας:
«Θεωρώ ότι οι πληροφορίες σε αυτό το βίντεο είναι εξαιρετικά σημαντικές, ειδικά όταν πρόκειται για την ανάλυση του Super Mario 64. Στην πραγματικότητα, έχω χρησιμοποιήσει αυτές τις πληροφορίες για χρόνια για να με βοηθήσουν να εκτελέσω διάφορες στρατηγικές (π.χ. περικόπτοντας δύο τοίχους σε μια γωνία όταν έχω λιγότερο από 400 σε ταχύτητα) και να απορρίψω γρήγορα αδύναμες στρατηγικές (π.χ., αν είχαμε αρκετή ταχύτητα, δεν θα εκτοξευτούμε πάνω από τα σεντούκια στο JRB, αφού αυτό είναι πάνω από το ταβάνι). Και έτσι τώρα, έχω τελικά συλλέξει όλες αυτές τις γνώσεις σε ένα βίντεο, έτσι ώστε όλοι να έχουν πρόσβαση σε αυτό. Ευχαριστώ πολύ τον Tyler Kehne και τον Peter Fedak για τη βοήθειά τους κατά τη διάρκεια της ερευνητικής διαδικασίας».
Σε αυτό το βίντεο, ο δημιουργός λέει ότι, η κίνηση του Mario μετριέται από το παιχνίδι σε κάθε καρέ του παιχνιδιού, ανάλογα στο μεσαίο (αέρα, νερό, έδαφος) που διασχίζει ο δημοφιλής υδραυλικός, καθώς και πράγματα όπως ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδρά διαφορετικά, ανάλογα με τις μετρήσεις του hitbox ενός εμποδίου και πώς να μεγιστοποιήσετε τη δυνατότητα αποκοπής της γεωμετρίας και πώς να «ξεφύγετε από τα όρια του» και να σπάσετε όλους τους μηχανισμούς του παιχνιδιού.