Connect with us

Τι ψάχνεις;

Reviews

Game of Thrones Episode 5: Nest of Vipers Review

Επιστροφή στο Game of Thrones, με το πέμπτο επεισόδιο της σειράς της Telltale. Όπως έχουμε δει στα προηγούμενα επεισόδια, οι Forresters συνεχίζουν την μάχη για την επιβίωση τους στον αφιλόξενο κόσμο που έχει δημιουργηθεί.

Περισσότερη δράση


Αυτό που ξεχωρίζει στο Nest of Vipers είναι η ξεκάθαρη απόφαση των σεναριογράφων να προσθέσουν μερικές πινελιές δράσης. Σε τουλάχιστον δύο περιπτώσεις θα συναντήσετε μάχες τέτοιας έκτασης, που δεν έχουμε ξανασυναντήσει στα προηγούμενα επεισόδια.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η μονομαχία Asher που ρίχνεται στην αρένα για να παλέψει για την ζωή του. Αντίπαλος του, ένας μονομάχος, που όπως μας πληροφορούν δεν έχει χάσει καμία μάχη μέχρι τώρα. Προφανώς η συγκεκριμένη πληροφορία δίνεται για λόγους σεναρίου και για να αυξήσει την αγωνία.

Η απότομη αυτή στροφή του παιχνιδιού σε κομμάτια δράσης δεν γίνεται με τον καλύτερο τρόπο. Είναι εμφανές η αμηχανία των developers στο να παρουσιάσουν τέτοιες σκηνές, με το αποτέλεσμα να είναι αρκετά μέτριο. Οι μάχες μοιάζουν να έχουν μεγάλη σημασία για τη συνέχεια, αλλά η αποτύπωση τους στο παιχνίδι να στερείται γενικότερου ενδιαφέροντος από τον in-game πληθυσμό.

Βιασύνη και λογικά άλματα


Το σενάριο της Telltale ήταν αρκετά μεγάλο, ώστε να καταφέρει να χωρέσει σε μόλις έξι επεισόδια. Και στο Nest of Vipers, ερχόμαστε αντιμέτωποι με διάφορα λογικά άλματα και παράλογες συμπεριφορές από τους πρωταγωνιστές.

Ίσως θα αυτό που δεν δηλώνεται σωστά να είναι η έννοια του χρόνου, αλλά παίρνοντας τα πράγματα με νοηματική σειρά, δεν είναι λογικό τη στιγμή που ο οίκος των Forresters να πνίγεται στο αίμα, την μια στιγμή οι πρωταγωνιστές να είναι γεμάτοι ανησυχία και την αμέσως επόμενη να δείχνουν ας πούμε χαλαροί.

Διαβάστε επίσης:  Fairy Tail 2 Review

Οι αποφάσεις που καλούμαστε να πάρουμε είναι τις περισσότερες φορές καταναγκαστικές, χωρίς να έχουμε την δυνατότητα να γνωρίζουμε περισσότερες πλευρές της ιστορίας αλλά και να εξετάσουμε τις μελλοντικές συνέπειες.

Ramsay Snow, Daenerys Targaryen και Gared Tuttle


Τα τρία πρόσωπα που ξεχωρίζουν σε αυτό το επεισόδιο είναι ο Ramsay Snow, η Daenerys Targaryen και ο Gared Tuttle.

Ο Ramsay εμφανίζεται σαν ένας πολύ κουλ τύπος, αρκετά διεφθαρμένος και ανήθικος ώστε να τραβήξει την προσοχή. Παράλληλα όμως η συνεισφορά του είναι καταστροφική όσο αφορά το μέλλον των Forresters.

Η Daenerys Targaryen από την άλλη πλευρά, έχει έναν διαφορετικό ρόλο από αυτόν της τηλεοπτικής σειράς. Είναι αναξιόπιστη και απαθής αλλά υπάρχει μια καλή εξήγηση για αυτό: οι υποσχέσεις της στον Asher είναι τελείως αντίθετες από τον χαρακτήρα της τηλεοπτικής σειράς.

Για το τέλος αφήσαμε τον Gared Tuttle, τον μοναδικό χαρακτήρα που δίνει ένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο Nest of Vipers. O Gared αποκάλυψε ένα πολύ μεγάλο μυστήριο στο Τείχος, με αποτέλεσμα να μοιάζει έκπληκτος και αρκετά ταραγμένος.

To έκτο και τελευταίο επεισόδιο της σειράς αναμένεται με πολύ αγωνία. Όχι μόνο για να μας δείξει το κλείσιμο της ιστορίας -και φυσικά το μυστήριο που ανακάλυψε ο Gared– αλλά κυρίως για να μας αποζημιώσει για το μετριότατο πέμπτο επεισόδιο.Οι σεναριογράφοι της Telltale έχουν αυτή την ικανότητα και μένει τώρα να μας το αποδείξουν, όπως το έχουν ξανακάνει.

Διαβάστε εδώ το review του πρώτου επεισοδίου Iron From Iceεδώ το review του δεύτερου επεισοδίου Τhe Lost Lords, εδώ το review τρίτου επεισοδίου The Sword of Darkness και εδώ το review του τέταρτου επεισοδίου Sons of Winter.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η σεζόν των βραβείων ξεκινά επίσημα με την ανακοίνωση της shortlist  για τα Όσκαρ 2025. Η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών αποκάλυψε τις υποψήφιες...

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Οι σπάνιες και πολύτιμες κάρτες του Pokémon Trading Card Game (TCG) φαίνεται να έχουν βρεθεί στο επίκεντρο οικονομικών εγκλημάτων, όπως το ξέπλυμα χρημάτων, σύμφωνα...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...