Ο Shahid Kamal Ahmad έχει δουλέψει ως υπεύθυνος περιεχομένου για τη Sony στο παρελθόν, απασχολούμενος σε αρκετούς αποκλειστικούς indie τίτλους. Μαζί με αυτά, και στο No Man’s Sky.
Τώρα, που κυκλοφόρησε, φαίνεται πως ο developer του παιχνιδιού χρησιμοποίησε παραπλανητικές marketing τακτικές για να διαφημίσει τα χαρακτηριστικά που όλως περιέργως έλειπαν από το τελικό αποτέλεσμα. Το μεγάλο παράπονο στην πλειοψηφία των χρηστών είναι ότι παρά το γεγονός ότι σε ένα δημιουργημένο σύμπαν όπου κάθε πλανήτης παράγεται χρησιμοποιώντας ένα τυχαίο αλγόριθμο, δεν υπάρχει τρόπος για να αλληλεπιδρούν με έναν άλλο παίκτη.
Αυτό το multiplayer χαρακτηριστικό είχε αναφερθεί από τους προγραμματιστές στην διαφήμιση του παιχνιδιού αλλά στο τελικό αποτέλεσμα δεν υπάρχει κανένα ίχνος multiplayer. Μια άλλη απογοήτευση είναι η “τυχαιότητα” του παιχνιδιού, η οποία για άλλη μια φορά δεν είναι αυτή που παρουσιαζόταν μέσω της διαφήμισης.
Όλο αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι παίχτες να ζητάνε επιστροφή χρημάτων. Αλλά το περίεργο είναι ότι η Sony και η Valve επέτρεψαν την επιστροφή χρημάτων στους παίχτες, ακόμα και για αυτούς που έχουν παίξει 40-50 ώρες, μια πρωτοφανής κίνηση στην ιστορία των refunds στο PSN και στο Steam.
Ο Shahid Kamal Ahmad, ο οποίος βοήθησε στην προστασία αποκλειστικότητας του παιχνιδιού στο PS4, άφησε την Sony πριν καιρό και τώρα δουλεύει στο δικό του indie στούντιο. Πρόσφατα στο Twitter, έγραψε πως “όποιος έπαιξε το παιχνίδι 40-50 ώρες και θέλει τα λεφτά του πίσω, είναι κλέφτης“.
If you’re getting a refund after playing a game for 50 hours you’re a thief.
— Shahid Kamal Ahmad (@shahidkamal) 28 Αυγούστου 2016
Here’s the good news: Most players are not thieves. Most players are decent, honest people without whose support there could be no industry.
— Shahid Kamal Ahmad (@shahidkamal) 28 Αυγούστου 2016
We’re not talking about a consumer product in the factory sense. We’re talking about a work of art. You can’t just treat it like a widget.
— Shahid Kamal Ahmad (@shahidkamal) 28 Αυγούστου 2016
In forty years of buying tens of thousands of pounds worth of games, to my knowledge, I have not *once* asked for my money back.
— Shahid Kamal Ahmad (@shahidkamal) 28 Αυγούστου 2016
As a customer and a player before I was ever a developer, I’d only have asked for my money back if the game was broken at boot time.
— Shahid Kamal Ahmad (@shahidkamal) 28 Αυγούστου 2016
I’ll say it again. 50 hours. How long do they need, 5 billion hours? They still wouldn’t have seen it all. https://t.co/sHVZSR1G8R
— Shahid Kamal Ahmad (@shahidkamal) 28 Αυγούστου 2016