Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Ενημέρωση για την πρόοδο του Everwild από τη Microsoft

Everwild

Ο Phil Spencer, επικεφαλής του τμήματος gaming της Microsoft, παρείχε μια σπάνια ενημέρωση σχετικά με το Everwild, το νέο παιχνίδι που αναπτύσσει η Rare και το οποίο έχει ανακοινωθεί εδώ και σχεδόν έξι χρόνια. Η Rare παρουσίασε το νέο IP για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2019 και ακολούθησε ένα ακόμη τρέιλερ τον Ιούλιο του 2020. Από τότε, οι ενημερώσεις για το παιχνίδι ήταν σπάνιες.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξη στο podcast Xbox Era, ο Spencer δήλωσε ότι το ιστορικό βρετανικό στούντιο σημειώνει πρόοδο στην ανάπτυξη του παιχνιδιού και το ανέφερε ανάμεσα στα πιο αναμενόμενα έργα που εργάζονται αυτή τη στιγμή στην Xbox. Όταν ρωτήθηκε για τα παιχνίδια που περιμένει περισσότερο, ο Spencer ανέφερε: “Θα επιστρέψω σε αυτό που είπα νωρίτερα. Ναι, το State of Decay είναι μία από τις αγαπημένες μου σειρές από την αρχική της έκδοση, οπότε αυτό παραμένει στο προσκήνιο. Επίσης, πιστεύω ότι η δουλειά που κάνει η Double Fine και πώς ο Tim ζητάει ανατροφοδότηση από την ομάδα είναι σημαντική. Και το άλλο, θα πω γιατί πρόσφατα επισκέφτηκα την Rare. Είναι ωραίο να βλέπεις την ομάδα με το Everwild και την πρόοδο που κάνουν.

Ο Spencer συνέχισε στην συνέντευξη του Xbox Era: “Έχει περάσει αρκετός καιρός. Και έχουμε μπορέσει να δώσουμε σε αυτές τις ομάδες χρόνο για όσα κάνουν, το οποίο είναι καλό και εξακολουθούμε να έχουμε ένα χαρτοφυλάκιο όπως έχουμε. Είναι ένα όνειρο που είχε ο Matt (Booty) και εγώ για πολύ καιρό, οπότε είναι τελικά καλό να είμαστε εκεί. Μπορούμε να δώσουμε σε αυτές τις ομάδες τον χρόνο που χρειάζονται.

Διαβάστε επίσης:  Πώς είναι να ζεις στις πόλεις του Skyrim; Ένας γεωγράφος αναλύει τον καιρό

Το 2021, πηγές της VGC που γνώριζαν την ανάπτυξη του Everwild δήλωσαν ότι ο σχεδιασμός του παιχνιδιού είχε ουσιαστικά “ξεκινήσει από την αρχή”, πράγμα που σημαίνει ότι πιθανότατα θα χρειαστούν αρκετά χρόνια πριν κυκλοφορήσει. Τότε, οι πηγές της VGC ανέφεραν ότι η ομάδα ανάπτυξης του Everwild στοχεύει “αισιόδοξα” σε μια κυκλοφορία το 2024, πράγμα που θα σηματοδοτούσε μια δεκαετία ανάπτυξης για το Everwild, το οποίο πέρασε πολλά χρόνια σε πειραματική προτυποποίηση.

Στην απάντησή της σε προδημοσίευση του άρθρου μας, η εκτελεστική παραγωγός του Everwild, Louise O’Connor, επιβεβαίωσε στοιχεία της αναφοράς, συμπεριλαμβανομένου του διορισμού του σχεδιαστή Gregg Mayles ως νέου δημιουργικού διευθυντή. Ο τότε επικεφαλής των Game Studios της Xbox, Matt Booty, δήλωσε ότι η ομάδα του Everwild ήθελε να διασφαλίσει ότι θα έχει “κάτι ιδιαίτερο” πριν δείξει το παιχνίδι δημοσίως ξανά.

Η ενημέρωση αυτή ενισχύει τις προσδοκίες για το μέλλον του Everwild, καθώς οι φήμες και οι εικασίες γύρω από αυτό το παιχνίδι συνεχίζουν να αυξάνονται.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Features

Το Netflix ετοιμάζεται για μια γεμάτη χρονιά πρεμιέρας, αλλά αυτό που ξεχωρίζει είναι ο αποχαιρετισμός σε δύο από τις πιο εμβληματικές σειρές της: το...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, δήλωσε πρόσφατα ότι η αγορά έχει γίνει “πολύ δύσκολη” για τα παιχνίδια όπως αυτά που παρήγαγε...