Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Ένας παίκτης ανέλυσε πάνω από 100.000 matches του Apex Legends για να βρει τις δημοφιλέστερες Drop Zones

apex legends

Ο κόσμος του battle-royale παιχνιδιού Apex Legends διαθέτει διάφορες τοποθεσίες για να προσγειωθεί και να ψάξει για αντικείμενα (loot) κάποιος παίκτης.

Στις πρώτες ημέρες του παιχνιδιού δεν υπήρχε κάποια στρατηγική από τους παίκτες και απλά προσγειωνόταν σε διάφορα σημεία και «ακολουθούσαν το ένστικτό τους». Αλλά τώρα τα δεδομένα έχουν αλλάξει και πλέον οι παίκτες είναι πιο προσεγμένοι με τις επιλογές όπου κάνουν απόβαση στο κόσμο του παιχνιδιού.

Ένας παίκτης του παιχνιδιού – ο χρήστης στο Reddit ΖΥυ9οQ – χρησιμοποίησε ένα πρόγραμμα για να συλλέξει δεδομένα σε πάνω από 120.000 matches του Apex Legends για ranked και unranked παίκτες. Τα δεδομένα χρησιμοποιήθηκαν από τον χρήστη για την δημιουργία ενός τεράστιου χάρτη το οποίο παρουσιάζει συνολικά σε ποια σημεία προτιμούν να κάνουν απόβαση οι παίκτες στην αρχή κάθε γύρου.

Διαβάστε επίσης:  Το «Ted Lasso» χάνει τον τίτλο της πιο δημοφιλούς σειράς στο Apple TV+ από το «Severance»

Οι unranked παίκτες προτιμούν να προσγειώνονται σε δύο διαφορετικές τοποθεσίες και αυτές είναι η Skulltown και το Market. Αυτές οι τοποθεσίες βρίσκονται στο χαμηλότερο σημείο του χάρτη. Η Skulltown επίσης περιέχει μέτριας έως σημαντικής αξίας loot με αποτέλεσμα να αποτελεί μία δυνατή περιοχή για την αρχή των matches και για αυτό είναι μία από τις πιο δημοφιλείς.

Οι παίκτες που έχουν rank στη Season 2 έχουν ποικιλία στις επιλογές απόβασης σε περιοχές του χάρτη.

Επιπλέον οι περισσότεροι παίκτες που έχουν το υψηλότερο rank Predator επιλέγουν την Skulltown για απόβαση, σύμφωνα με τα δεδομένα του χρήστη.

Αυτά τα στατιστικά δημιουργήθηκαν με την χρήση ενός προγράμματος το οποίο ψάχνει και παρακολουθεί τα προφίλ των παικτών σε μεσοδιαστήματα ενός δευτερολέπτου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...