Την ώρα που οι developers προσπαθούν να χωρέσουν όσο το δυνατόν περισσότερους παίχτες στα multiplayer modes των παιχνιδιών τους, η Infinity Ward πάει…”αντίθετα στο ρεύμα” με το 2v2 Gunfight mode του επερχόμενου Call of Duty: Modern Warfare. H alpha έγινε διαθέσιμη μέσα στο Σαββατοκύριακο για όλους τους χρήστες του PS4, την δοκιμάσαμε και σας παρουσιάζουμε την εμπειρία μας.
Το Gunfight είναι ένα mode έως 4 παιχτών που χωρίζονται σε ομάδες των δύο, και στόχος σας είναι να εξαλείψετε την ομάδα του εχθρού. Μπορεί το concept να ακούγεται αρκετά βασικό, αλλά ο τρόπος που είναι δομημένοι οι χάρτες και οι κανόνες του, σηκώνουν αρκετή συζήτηση περί στρατηγικής.
Θα ορμήσετε με την ομάδα σας στην περιοχή του εχθρού; Θα επιτεθεί ο ένας και ο άλλος θα τον καλύπτει; Θα παραμείνετε μαζί; Θα χωριστείτε για να κυκλώσετε τους αντιπάλους; Θα πάρετε τα ψηλά σημεία του χάρτη; Θα καλυφθείτε στα εμπόδια; Θα παίξετε συντηρητικά;
Όλα αυτά είναι ερωτήματα, τις απαντήσεις των οποίων θα χρειαστεί να πάρετε στα λίγα δευτερόλεπτα που απέχουν μέχρι την έναρξη ενός ματς, σε συνεννόηση πάντα με την ομάδα σας. Εκτός και αν κάποιος είναι ιδιαίτερα καλός παίχτης του CoD, και καταφέρει μόνος του να κερδίζει τους αντιπάλους, η συνεργασία των παιχτών είναι ένα πολύ σημαντικό συστατικό για να καταφέρετε να κερδίσετε.
Αν παρόλα αυτά καμιά από τις δύο ομάδες δεν έχει εξοντώσει την άλλη στα 40 δευτερόλεπτα που διαρκεί κάθε γύρος, τότε μια σημαία θα κάνει spawn στο μέσο του χάρτη και έχετε 10 δευτερόλεπτα για να την κατακτήσετε. Αν ούτε τότε υπάρξει νικητής, νικήτρια είναι η ομάδα με το περισσότερο health.
Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι το Gunfight είναι ένα mode που ευνοεί τον γρήγορο ρυθμό παιχνιδιού, μάχες γεμάτη έντονη δράση αλλά και αγωνία. Ακόμα καλύτερο είναι το γεγονός ότι στο ένα από τα δύο “sub-modes” του Gunfight η κάθε ομάδα ξεκινάει με το ίδιο loadout, άρα έχει τις ίδιες πιθανότητες νίκης.
Στο δεύτερο, το Gunfight OSP, οι παίχτες ξεκινάνε χωρίς εξοπλισμό και πρέπει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να βρουν όπλο πρώτοι, ώστε να μην πέσουν στην μάχη, απλά με τις γροθιές τους.
Γενικά το Gunfight είναι ένα πολύ διασκεδαστικό mode, που αφήνει πολύ θετικές εντυπώσεις όχι μόνο για αυτό, αλλά και συνολικά για το Modern Warfare. Το gun play είναι χορταστικό, σήμα – κατατεθέν της σειράς Call of Duty.
Ιδιαίτερα προβλήματα στην alpha δεν υπήρχαν, εκτός από ένα, το οποίο μάλιστα είναι και σημαντικό: τα βήματα των αντιπάλων δεν ακουγόντουσαν καθόλου και πολύ εύκολα μπορούσαν να σας περικυκλώσουν. Η Infinity Ward έδειξε ενήμερη για το θέμα και με σχετικό tweet ανακοίνωσε ότι το πρόβλημα θα έχει λυθεί μέχρι την beta.
Tέλος ένα θέμα που αξίζει να σημειωθεί είναι η επιλογή των developers, όταν ο παίχτης δέχεται πυροβολισμούς και μειώνεται αρκετά η μπάρα υγείας του, η οθόνη του μετατρέπεται σε ασπρόμαυρη με τα γνωστά στίγματα αίματος. Το συγκεκριμένο εφέ μάλιστα έχει μεγάλη χρονική διάρκεια. Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό που μπορεί εύκολα να σας απροσανατολίσει και ήδη έχει αρχίσει η σχετική συζήτηση από την κοινότητα του παιχνιδιού, για να αλλάξει.
Περισσότερα για το Call of Duty: Modern Warfare θα μάθουμε με την multiplayer beta του παιχνιδιού που θα έρθει στις 14 Σεπτεμβρίου για PS4 και στις 21 για PC και Xbox One.
Το πλήρες παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις 25 Οκτωβρίου για PS4, PC και Xbox One.