Μιλώντας στο Eurogamer, ο επικεφαλής προγραμματισμού του Xbox, Albert Penello φρόντισε να ξεκαθαρίσει κάποια πράγματα σχετικά με την απόδοση του Xbox One S σε σύγκριση με αυτή του original Xbox One.
“Όταν κάναμε αλλαγές στο κουτί για την 4K, ξεκλειδώσαμε λίγο περισσότερη υπολογιστική ισχύ για να ενεργοποιήσουμε το HDR. Αυτό είναι. Είναι ακριβώς η ίδια αρχιτεκτονική με το υπάρχον μοντέλο.” ανέφερε, συμπληρώνοντας:
“Για να υποστηρίξουμε το HDR, δώσαμε στους χρήστες λίγη περισσότερη CPU και GPU. Αυτό είναι. ”
Παράλληλα ο Penello πρόσθεσε ότι οι CPU και GPU δεν έγιναν overclocked, και δεν θα υπάρχουν διαφορές στην απόδοση των παιχνιδιών.
In this article: