Είτε πετύχει είτε αποτύχει, η αρχή (τουλάχιστον) του 2017 πρόκειται να είναι αφιερωμένη στο Nintendo Switch. Παρά την επίσημη αποκάλυψή του, το Switch παραμένει σε μεγάλο βαθμό ένα μυστήριο, με ίσως το μεγαλύτερο ερωτηματικό που περιστρέφονται γύρω από την εξουσία της. Ενώ εμείς περιμένουμε να ακούσουμε ένα τελικό line-up των παιχνιδιών, τα specs της κονσόλας είναι αυτά που τελικά θα καθορίσουν τον κατάλογο. Θα είναι σε θέση να παίζει τους μεγαλύτερους και πιο απαιτητικούς τίτλους από το Xbox One και PS4, ή όχι;
Ο αντιπρόεδρος της Bethesda, Pete Hines μεταξύ άλλων, δήλωσε ότι η Bethesda θα εμφανιστεί στο Switch, εφ ‘όσον τα παιχνίδια της είναι συμβατά με την κονσόλα. Ίσχυει όμως κάτι τέτοιο;
Ο Hines δεν ήταν αρκετά ξεκάθαρος στην απάντηση του, ενώ ένας από τους συγγραφείς του Prey, ο Ricardo Bare είπε για αυτή την πιθανότητα:
“Δεν έχω ιδέα. Υπάρχουν διάφορες συζητήσεις, αλλά δεν υπάρχει οριστική απόφαση ακόμα“.
Φυσικά όλα αυτά δεν είναι ενθαρρυντικά, αλλά η Nintendo έχει δηλώσει την προσπάθεια της για να εξασφαλίσει υποστήριξη στην κονσόλα της από third party developers.