To Assassin’s Creed είναι ένα καταπληκτικό franchise που κέρδισε πολύ αγάπη από το κοινό, αλλά δεν ήταν όλα θετικά για το franchise.
Ο δημιουργός του Assassin’s Creed Patrice Désilets έχει δώσει μια νέα συνέντευξη, στην οποία φαίνεται να περιγράφει το χρόνο του στη Ubisoft και τους λόγους για τους οποίους έφυγε από την εταιρία. Μιλώντας στο Gameology , ο Désilets περιγράφει μια κατάσταση στην οποία ο ίδιος ήταν το δημόσιο πρόσωπο ενός franchise, του οποίου είχε χάσει τον έλεγχο, και έπρεπε να μιλήσει για αποφάσεις με τις οποίες δεν συμφωνούσε.
“Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετώπισα στον χρόνο μου με την Ubisoft ήταν ότι ήμουν αυτός που κάνει συνεντεύξεις όπως αυτή που κάνουμε τώρα και έπρεπε να βρω και να πω ψέματα στο κοινό,” είπε.
Λάμβανα σχόλια και αποφάσεις από άλλους ανθρώπους που δεν ήταν δικές μου, επειδή πρέπει να συμβιβάζεσαι όταν βρίσκεσαι σε μια μεγάλη εταιρεία.
“Ως δημιουργικός διευθυντής, είναι δύσκολο να ζήσω με τις αποφάσεις άλλων, όταν βρίσκομαι μπροστά στην κάμερα ή στο Skype. Είπα ότι δεν είμαι πραγματικά καλός ψεύτης, οπότε δεν μπορώ να το κάνω πια”.
Είναι πραγματικά δύσκολο να μην κάνουμε εικασίες για το τι εννοεί ο Désilets. Ποιες αποφάσεις ελήφθησαν από την ηγεσία της Ubisoft που δεν ήθελε ο ίδιος να εφαρμόσει; Σίγουρα η σειρά αντιμετώπισε πολλές αλλαγές από το νέο προσωπικό που την οδήγησε να χάσει την θέση της ως ένα από τα κορυφαία IP της βιομηχανίας.
Ο Désilets δήλωσε επίσης ότι συνειδητοποίησε ότι το να εργάζεσαι σε ένα “πραγματικά μεγάλο franchise”, απλώς “βγάζεις χρήματα για άλλους ανθρώπους που δεν ενδιαφέρονταν πραγματικά για εσένα”.
“Έτσι είπα, αρκετά! Αν κάνω άλλο ένα Assassin’s Creed, θα ήταν τουλάχιστον για μένα και τους φίλους μου, αλλά και για το Κεμπέκ και για τους ανθρώπους μου στο Montreal”.
Έχουν περάσει επτά χρόνια από τότε που ο Désilets εγκατέλειψε την Ubisoft. Δούλεψε για πρώτη φορά με την THQ , αλλά όταν ο εκδότης κατέρρευσε, η Ubisoft απέκτησε την ομάδα και τα έργα του Désilets . Ο δημιουργικός διευθυντής πήγε στη συνέχεια και έγινε ανεξάρτητος developer, μήνυσε την Ubisoft για τα δικαιώματα του για το έργο του 1666: Amsterdam και εργάζεται επί του παρόντος σε ένα νέο project που ονομάζεται Ancestors.
Το 1666: Amsterdam είναι σε αναμονή, ενώ το Ancestors βρίσκεται υπό εξέλιξη, αλλά μπορεί να αναστηθεί. Έμοιαζε πολύ με το Assassin’s Creed, και αυτός είναι ίσως ο λόγος για τον οποίο η Ubisoft ήταν πρόθυμη να το κλείσει.