Η Amazon έχει επενδύσει τα τελευταία χρόνια πολύ χρόνο, ανθρώπινους πόρους και χρήματα για να μπει στην αγορά παιχνιδιών. Το πρώτο παιχνίδι αυτής της προσπάθειας είναι πλέον διαθέσιμο για όλους τους παίχτες και δεν είναι άλλο από το Crucible.
To Crucible είναι ένα third-person competitive hero shooter 16 παιχτών με στοιχεία PVP/ PVE, που κυκλοφορεί δωρεάν.
Στα “χαρτιά” όλα είναι καλά
Το Crucible φαίνεται να καλύπτει όλες τις προϋποθέσεις για να μπει στην αγορά των online παιχνιδιών: ένα ρόστερ από χαρακτήρες με διαφορετικές ικανότητες , ένα battle pass με πολλά tiers και στοιχεία ιστορίας που παρουσιάζουν ένα κάποιο ενδιαφέρον.
Δυστυχώς όμως το μεγάλο πρόβλημα του Crucible είναι το πως εκπληρώνει όλες αυτές τις προϋποθέσεις και πως συνδυάζει αυτά τα στοιχεία.
Το πρόβλημα είναι στην εκτέλεση
Η δράση στα modes του παιχνιδιού “Heart of the Hive” και “Harvester Command” εξελίσσεται βασανιστικά αργά, ενώ ο χάρτης είναι υπερβολικά μεγάλος με αποτέλεσμα οι παίχτες να ξοδεύουν τον περισσότερο χρόνο τους περιπλανώμενοι.
Η μάχη μοιράζεται ανάμεσα σε αδιάφορα NPCs και πραγματικούς παίχτες με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ένα σταθερό επίπεδο δυσκολίας, μάχης και στρατηγικής.
Το combat system είναι αργό και τα εφέ εκρήξεων είναι δύσκολο να τα καταλάβεις. Οι ήχοι των όπλων ακούγονται περίεργοι ενώ, ούτε οι NPCs, ούτε οι παίκτες δέχονται ιδιαίτερο damage.
Τα όπλα είναι αποτελεσματικά μόνο από μέση απόσταση και οι κινήσεις είναι αργές, ενώ υπάρχουν και λίγες επιλογές αποφυγής επιθέσεων κάτι που κάνει ορισμένες μάχες ουσιαστικά ανυποφόρες. Μάλιστα αν μπείτε σε έναν τέτοιο “κύκλο μάχης που είσαι καταδικασμένος να χάσεις” η γενική έλλειψη support χαρακτήρων αφήνει ένα μεγάλο κενό ανάμεσα στις μάχες.
Γραφικά – Ήχος
Ένα από τα πράγματα που κάνει καλά το Crucible είναι τα γραφικά του. Ωραία σχεδιασμένοι χαρακτήρες και πολύχρωμα περιβάλλοντα θα σας ικανοποιήσουν και θα σας προσελκύσουν στις μάχες του. Κάποια εφέ, σίγουρα πάντως θα μπορούσαν να είναι πιο ευδιάκριτα.
Από την άλλη ο ήχος σίγουρα θα μπορούσε να είναι καλύτερος ειδικά τα ηχητικά εφέ, κάτι που θα βελτίωνε την εμπειρία του παίχτη.
Αξίζει να το παίξετε;
Το βασικό πρόβλημα του Crucible δεν είναι οι ιδέες του: πίσω από την ανάπτυξή του υπήρξαν απ ότι φαίνεται πολλές και καλές ιδέες. Το βασικό πρόβλημα του είναι ότι αυτή η διάθεση “παντρέματος” του PVP με το PVE οδήγησε σε αρκετούς συμβιβασμούς στο gameplay και κάπου η “συνταγή χάλασε”.
Το gameplay του είναι ανέμπνευστο και αργό και η αγορά και το κοινό στο οποίο απευθύνεται έχει στη διάθεση του πολύ καλύτερους τίτλους.
Ίσως, να χρειαζόταν παραπάνω χρόνος για τους δημιουργούς, ώστε να δούμε με μεγαλύτερη ασφάλεια το τι πραγματικά μπορεί να μας προσφέρει το Crucible…