Connect with us

Τι ψάχνεις;

Uncategorized

Χbox One: Πως δουλεύει το επιπλέον 10% της GPU χωρίς το Kinect

Πρόσφατα μάθαμε την απόφαση της Microsoft να προσδώσει 10% boost στην GPU του Xbox One, αφαιρώντας την υποχρέωση για σύνδεση του Kinect με την κονσόλα.

Όπως εξηγεί ο Kenn Lobb των Microsoft Studios το 10% της GPU ήταν δεσμευμένο για την καλύτερη απόδοση του Kinect και πλέον αυτό το 10% επανακτάται από την κονσόλα.

“Πολλοί ρωτούν: ώστε παίρνετε πίσω το απόθεμα της GPU για το Kinect. Aυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ να πω “Xbox record that;” Όχι, αυτό μπορείτε να συνεχίσετε να το λέτε. Αν κάποιος πει “Xbox record that” η λειτουργία θα εκτελεστεί στο 100% των παιχνιδιών αν έχετε το Kinect” εξηγεί.

Συνεχίζοντας αποκάλυψε ότι η Microsoft τροποποίησε την κονσόλα για να χρησιμοποιεί ένα πιο ευέλικτο σύστημα το οποίο εξισορροπεί την χρήση της GPU και της RAM ανάλογα με το τι θέλετε να κάνετε.  Επειδή δεν έχετε το Kinect δεν σημαίνει ότι έχετε περισσότερη RAM,αφού η εταιρία έχει βελτιστοποιήσει το λειτουργικό σύστημα της κονσόλας για την κάθε φορά στοχευμένη χρήση των πόρων της.

Ουσιαστικά αυτό σημαίνει ότι οποιαδήποτε λειτουργία της κονσόλας χρησιμοποιείτε, είτε το να “τρέχει” ένα παιχνίδι,είτε το να της δίνετε εντολές μέσω Kinect, η κονσόλα θα χρησιμοποιεί για τις λειτουργίες αυτές το 100% της μνήμης και του bandwith και όταν σταματήσει η μία από τις δύο λειτουργίες θα “αφοσιώνεται” σε αυτή που μένει.

Φυσικά, όλα αυτά προϋποθέτουν οι προγραμματιστές να υποστηρίξουν το Kinect. Εάν ένα στούντιο θέλει να προχωρήσει και να δημιουργήσει έναν τίτλο στον οποίο το Kinect  δεν παίζει κανένα ρόλο, η οπτική αναγνώριση και τα gestures controls  θα είναι απενεργοποιημένα, ενώ το παιχνίδι τρέχει. Μόλις αυτό ελαχιστοποιείται οι λειτουργίες του Kinect θα επανέρχονται.

Ήδη πάντως η Bungie ανακοίνωσε ότι το Destiny θα “τρέχει” στην ίδια ανάλυση σε Xbox One και PS4.

Είναι αυτή τελικά η λύση που χρειαζόταν το Xbox One για να ανταγωνιστεί τις αναλύσεις του PS4;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Σε μια οικονομική πρόβλεψη που δημοσίευσε η Bain & Company, αναφέρεται ότι τα παγκόσμια έσοδα από τo gaming θα φτάσουν στα 307 δισεκατομμύρια δολάρια...

Νεα

Ένας πρώην artist της Toys For Bob ισχυρίστηκε ότι ένα πέμπτο παιχνίδι Crash Bandicoot ακυρώθηκε στο στούντιο. Ο concept artist Nicholas Kole έκανε τον...

Νεα

Τα σχέδια για μια live-action σειρά βασισμένη στο franchise Driver της Ubisoft έχουν ακυρωθεί, όπως επιβεβαίωσε η εταιρεία. Ωστόσο, η εταιρεία υποστήριξε ότι εξακολουθεί...

Νεα

Μία από τις πιο δημοφιλείς σειρές στην ιστορία, το Stranger Things, μόλις έδωσε στους θαυμαστές της μια τεράστια γεύση για το τι πρόκειται να...