Το Scalebound που ανακοινώθηκε το 2014 και προοριζόταν ως ένας μεγάλος, αποκλειστικός τίτλος για το Xbox One, τελικά δεν θα κυκλοφορήσει ποτέ.
Όπως ανακοινώθηκε, η ανάπτυξη του παιχνιδιού ακυρώθηκε.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι developers “αναγκάστηκαν σε άδεια ενός μήνα μακριά από την πίεση του project, κάτι που οδήγησε το παιχνίδι να μείνει πίσω όσο αφορά τον προγραμματισμό του και μαζί με κάποια θέματα της engine του, η Microsoft πήρε την απόφαση να το ακυρώσει.”
Την είδηση επιβεβαίωσε και εκπρόσωπος της Microsoft στο IGN.
O Phil Spencer τόνισε ότι δεν επρόκειτο για “εύκολη απόφαση” αλλά είναι “το καλύτερο για τους Xbox gamers” και ότι “έχει εμπιστοσύνη στο lineup του 2017“.
In this article: