Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Ad Infinitum Review

Ένα παιχνίδι τρόμου συνήθως δεν συνδέεται με πραγματικά και μάλιστα ιστορικά γεγονότα. Το Ad Infinitum αμφισβητεί την παραπάνω πρόταση βάζοντας σας στο πλαίσιο του A’ Παγκοσμίου Πολέμου, ενός πραγματικού σκηνικό τρόμου, μια από τις πιο σκληρές και εφιαλτικές συγκρούσεις στην ιστορία της ανθρωπότητας.

Παρά το ότι είναι ένα γνωστό σκηνικό για παιχνίδια FPS, όπου συνήθως παίζετε ως θαρραλέος στρατιώτης που αντιστέκεται σε έναν αφηνιασμένο εχθρό, το Ad Infinitum πηγαίνει σε πιο βαθιά κομμάτια του.

Η φρίκη του πολέμου

Δεν υπήρχαν νικητές στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, και το Ad Infinitum το επισημαίνει αυτό, αφηγούμενο μια πιο προσωπική ιστορία μιας γερμανικής οικογένειας που διαλύεται από την υπερηφάνεια, την κληρονομιά και τον ακλόνητο πατριωτισμό.

Αναλαμβάνετε τον ρόλο του Paul von Schmidt, το νεότερο γιο μιας οικογένειας όπου κάθε μέλος της έχει βασανιστεί από τον πόλεμο που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Μέσα από σημειώσεις που βρίσκετε στο σπίτι σας, λύνοντας γρίφους και ψάχνοντας τα οικογενειακά σας αντικείμενα, μπορείτε να συνθέσετε το πώς έχει επηρεαστεί κάθε μέλος, καθώς και τους αγώνες τους και τους λόγους για τους οποίους οι σχέσεις τους είναι τόσο τεταμένες.

Μόλις το κάνετε αυτό, στέλνεστε στα χαρακώματα για να αντιμετωπίσετε τις φυσικές εκδηλώσεις των δαιμόνων τους και μπορείτε να επιλέξετε είτε να τους δείξετε καλοσύνη είτε να ενισχύσετε τη δυστυχία τους.

Άγχος και ένταση

Στα χαρακώματα βρίσκεται το πραγματικό περιεχόμενο του Ad Infinitum, με κάθε κεφάλαιο να σας αναγκάζει να τα βάζετε με διάφορα φρικτά τέρατα. Κάθε ένα από αυτά έχει τη δική του αδυναμία που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε, όπως η έλλειψη όρασης ή η αποστροφή στο φως. Στην ίδια λογική με τίτλους όπως το Amnesia και το Soma, αυτοί οι εχθροί δεν μπορούν να σκοτωθούν, αλλά κάθε ενότητα σας αναθέτει να χρησιμοποιήσετε ένα συγκεκριμένο εργαλείο ή το περιβάλλον για να τα αποφύγετε, ενώ προσπαθείτε να ολοκληρώσετε έναν άλλο στόχο. Αν σας εντοπίσουν, είτε τρέχετε για να σωθείτε, είτε σας τρώνε.

Παρόλα αυτά, το Ad Infinitum είναι ένα παιχνίδι που χαίρεται να σας βάζει σε αγχωτικές καταστάσεις και όχι σε δύσκολες, είτε πρόκειται για μια σκηνές καταδίωξης μέσα από κάποια βαλτώδη χαρακώματα, είτε το να είστε βυθισμένοι στο κατάμαυρο σκοτάδι με μόνο έναν ανεμιστήρα για φως. Θα υπάρξουν στιγμές που δεν θα θέλετε να προχωρήσετε μπροστά από φόβο για το τι μπορεί να κρύβεται στη γωνία και το παιχνίδι χτίζει τέλεια την ένταση με τον χαμηλό φωτισμό, την απόκοσμη μουσική και την αποτελεσματική χρήση της σιωπής.

Σε συνδυασμό με τα υπέροχα κλειστοφοβικά περιβάλλοντα του παιχνιδιού, το Ad Infinitum δημιουργεί μια τεταμένη ατμόσφαιρα.  Τα ομιχλώδη χαρακώματα, τα σκοτεινά δωμάτια και οι πλημμυρισμένες σήραγγες συμβάλλουν σε μια αίσθηση ανησυχίας και άγχους με την οποία βρίσκεστε συνεχώς αντιμέτωποι. Kάθε περιβάλλον μοιάζει προσεκτικά σχεδιασμένο για να σας κάνει να νιώθετε όσο το δυνατόν πιο άβολα, ακόμη και όταν επιστρέφετε σε περιοχές που είχατε επισκεφθεί στο παρελθόν.

Διαβάστε επίσης:  Η Sony είναι πλέον ο μεγαλύτερος μέτοχος της Kadokawa

Ευτυχώς, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για να ηρεμήσετε, με τους αργούς γρίφους να διαλύουν τη σκοτεινή σιωπή. Οι περισσότεροι από αυτούς περιλαμβάνουν την εύρεση ενός αντικειμένου και την τοποθέτησή του στη σωστή θέση και σπάνια θα σας κάνουν να αναρωτιέστε για το πώς μπορείτε να προχωρήσετε. Είναι προφανές ότι το Ad Infinitum καταλαβαίνει ότι τα παιχνίδια τρόμου χρειάζονται στιγμές ηρεμίας για να κάνουν τις στιγμές έντασης και τρόμου πιο αποτελεσματικές.

Ο μεγάλος αντίπαλος

Το Ad Infinitum κάνει πολλά πράγματα καλά στο τομέα του πώς δημιουργεί την τρομακτική του ατμόσφαιρα, πώς σας επιτρέπει μια χαλάρωση και πώς “παίζει” με το άγχος σας.  Όμως υπάρχουν στιγμές που αυτή η κατάσταση είτε διαλύεται είτε γίνεται πιο δύσκολη και όχι επειδή το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο έτσι, αλλά γιατί κάποιοι μηχανισμοί του δεν λειτουργούν όπως θα έπρεπε.

Τα περισσότερα από τα εργαλεία που σας δίνονται λειτουργούν καλά κατά τη διάρκεια αργών και μεθοδικών τμημάτων, αλλά συχνά αναγκάζεστε να τα χρησιμοποιήσετε κατά τη διάρκεια έντονων, γρήγορων στιγμών. Για παράδειγμα, οι συρματοκόπτες απαιτούν απίστευτη ακρίβεια, συχνά σας εγκλωβίζουν σε ένα animation από το οποίο είναι δύσκολο να ξεφύγετε αν κάνετε λάθος. Το άνοιγμα των πορτών απαιτεί να κρατάτε πατημένο το χερούλι και να χρησιμοποιείτε το δεξί μοχλό για να τις σπρώξετε ή να τις τραβήξετε. Θέλει ξεκάθαρα να σας πανικοβάλλει κατά τη διάρκεια αυτών των στιγμών, αλλά προκαλεί εκνευρισμό τις περισσότερες φορές.

Υπάρχουν επίσης πολλά προβλήματα απόδοσης που αυξάνονται σταδιακά όσο προχωράτε. Οι εχθροί θα κολλήσουν συχνά σε κομμάτια του background, όπως και εσείς αν πλησιάσετε κάτι σε “λάθος” γωνία – αν και δεν θα καταλάβετε ότι είναι λάθος μέχρι να κολλήσετε. Τα cutscenes και τα jumpscares μερικές φορές θα ενεργοποιηθούν χωρίς ήχο, ο οποίος θα ξεκινήσει μετά. Τα φώτα που τρεμοπαίζουν εμφανίζονται και εξαφανίζονται επίσης τυχαία, ακόμη και σε περιοχές που υποτίθεται ότι είναι κατάμαυρες.

Αξίζει να το αγοράσω;

Το Ad Infinitum είναι ένα απολαυστικό παιχνίδι τρόμου για τους λάτρεις του είδους και αφηγείται μια συναρπαστική ιστορία σε ένα μοναδικό σκηνικό.

Έχει μερικές στιγμές που θα κάνουν ακόμα και τους πιο ατρόμητους να τρομάξουν, χτίζοντας μια σιωπηρή ατμόσφαιρα τρόμου. Ευτυχώς σας δίνει αρκετό χρόνο για να συνέλθετε και να ηρεμήσετε πριν την επόμενη δόση έντονων συναισθημάτων. Το τεχνικά προβλήματα υπάρχουν, όμως αν επιλυθούν, το Ad Infinitum θα κατορθώσει να προσφέρει μια εμπειρία τρόμου σε μια φρικιαστική περίοδο της ανθρωπότητας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η σεζόν των βραβείων ξεκινά επίσημα με την ανακοίνωση της shortlist  για τα Όσκαρ 2025. Η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών αποκάλυψε τις υποψήφιες...

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Οι σπάνιες και πολύτιμες κάρτες του Pokémon Trading Card Game (TCG) φαίνεται να έχουν βρεθεί στο επίκεντρο οικονομικών εγκλημάτων, όπως το ξέπλυμα χρημάτων, σύμφωνα...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...