Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Πόλεμος σε ένα MMO κράτησε 70 συνεχόμενες ημέρες και έληξε με παρέμβαση των developers

Το Foxhole, το MMO που αναπαριστά τον απόλυτο ρεαλισμό του πολέμου, έζησε μια πολεμική σύγκρουση τόσο μακροχρόνια και αδιέξοδη που οι δημιουργοί του παιχνιδιού χρειάστηκε να παρέμβουν για να δώσουν στους νέους παίκτες την ευκαιρία να απολαύσουν τη σωστή εμπειρία του παιχνιδιού.

Στο Foxhole, κάθε μάχη είναι μια μίξη στρατηγικής και εξαντλητικής προσπάθειας. Οι παίκτες δεν πολεμούν μόνο στην πρώτη γραμμή αλλά εργάζονται και στο παρασκήνιο, κατασκευάζοντας όπλα, ανεφοδιάζοντας τις μονάδες, και ανεβάζοντας τεχνολογικά επίπεδα. Όμως, η σύγκρουση στον Charlie server είχε τραβήξει σε μάκρος για πάνω από 70 ημέρες, φτάνοντας σε ένα σημείο στασιμότητας όπου καμία πλευρά δεν μπορούσε να επιτύχει νίκη. Και οι δύο είχαν μεγιστοποιήσει τις τεχνολογίες τους, καταλήγοντας σε έναν αέναο κύκλο μαχών και παραγωγής χωρίς αποτέλεσμα.

Για να κερδίσει μια πλευρά στο παιχνίδι, χρειάζεται να συγκεντρώσει αρκετούς πόντους νίκης μέσω του ελέγχου στρατηγικών σημείων στο πεδίο μάχης. Με την κατάσταση να έχει φτάσει σε τέλμα, η ομάδα ανάπτυξης, Siege Camp, αποφάσισε να μειώσει τον απαιτούμενο αριθμό πόντων νίκης για να επιταχύνει την έκβαση του πολέμου. Σύμφωνα με ανακοίνωσή τους, το μέτρο είχε στόχο να επιτρέψει στους νέους παίκτες να βιώσουν την πλήρη εμπειρία του παιχνιδιού, από τις πρώιμες τεχνολογίες μέχρι τα τελευταία στάδια.

Διαβάστε επίσης:  The Blood of Dawnwalker: Όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής

Πριν ακόμα εφαρμοστεί η αλλαγή, η πλευρά των Colonial έκανε μια τελευταία, αποφασιστική επίθεση στα εδάφη των Warden, κερδίζοντας τον πόλεμο με δραματικό τρόπο. Η νίκη επετεύχθη με μια μαζική κινητοποίηση και στρατηγικές αυτοκτονικές επιθέσεις, μια ενέργεια που οργανώθηκε μόνο όταν οι παίκτες αντιλήφθηκαν ότι το τέλος ήταν κοντά.

Η παρέμβαση των developers έτυχε θερμής υποδοχής στη κοινότητα του παιχνιδιού. Όπως σημείωσε ένας παίκτης στο subreddit του Foxhole: «Όλοι επέστρεψαν για ένα τελευταίο μεγάλο ‘χτύπημα’, και ο πόλεμος έληξε. Οι παίκτες άδειασαν τα αποθέματά τους και έκαναν μια τεράστια επίθεση που θα έπρεπε να είχαν κάνει νωρίτερα, αλλά έλειπε η αυτοπεποίθηση και το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό».

Ο πόλεμος αυτός, με πάνω από 9 εκατομμύρια θανάτους παικτών, αποτέλεσε μια αξιοσημείωτη στιγμή στην ιστορία του Foxhole, υπενθυμίζοντας ότι ακόμα και οι εικονικές συγκρούσεις μπορούν να αντικατοπτρίζουν την πολυπλοκότητα και την παράνοια του πραγματικού πολέμου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Ο Robert Eggers, οραματιστής δημιουργός ταινιών τρόμου όπως το The Witch και του Nosferatu του 2024, αποκάλυψε πρόσφατα γιατί προτιμά να σκηνοθετεί ιστορικές ταινίες...

Features

Τα βιντεοπαιχνίδια είναι ένας μοναδικός τρόπος για να εξερευνήσεις κόσμους, χαρακτήρες και ιστορίες με βάθος που δεν μπορεί να προσφέρει καμία ταινία ή σειρά....

Νεα

Αποκαλύψεις για το νέο οικονομικό iPhone SE της Apple Είμαστε κοντά στην πιο καθαρή εικόνα του επόμενου οικονομικού iPhone SE της Apple, καθώς κυκλοφόρησαν...

Νεα

Η Ubisoft ανακοίνωσε απολύσεις 185 εργαζομένων στην Ευρώπη Η Ubisoft επιβεβαίωσε ότι θα προχωρήσει σε απολύσεις 185 εργαζομένων στην Ευρώπη, στο πλαίσιο ευρύτερων προσπαθειών...