Η Ubisoft έχει το Assassin’s Creed. Η Take-Two έχει το Grand Theft Auto. Η Warner Bros το Batman.
Η EA δεν έχει τίποτα από αυτά, αλλά σκοπεύει να δημιουργήσει το δικό της μεγάλο, action franchise.
“Αν δείτε το μεγαλύτερο κομμάτι της βιομηχανίας μας, είναι τα action franchises, και εμείς δεν έχουμε πολλά“, είπε ο αντιπρόεδρος της EA Patrick Soderlund στο IGN. “Η ΕA δεν είναι γνωστή για την δημιουργία γιγαντιαίων παιχνιδιών όπως τα Assassin’s Creed, το Batman, το GTA ή παρόμοιων μεγάλων τίτλων“.
“Η στρατηγική κατεύθυνση που βάζουμε σε κίνηση, είναι το να επεκτείνουμε το portfolio με παρόμοια παιχνίδια, για να δούμε τι μπορούμε να προσφέρουμε στους gamers, που ίσως δεν έχει γίνει στο παρελθόν“.
Αυτό έδωσε το έναυσμα για να ερωτηθεί αν η απόκτηση της Motive, το νέο studio που αποκτήθηκε και επικεφαλής του είναι ο Jade Raymond -πρώην της Ubisoft– είναι μια κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση. Ο ίδιος αρνήθηκε να απαντήσει, αλλά πρόσθεσε ότι για να δημιουργηθούν τέτοια παιχνίδια, η EA χρειάζεται τους κατάλληλους ανθρώπους και ο Raymond είναι ένας από αυτούς.
Η Motive εργάζεται σε ένα νέο IP, και από ότι φαίνεται κινείται προς αυτή τη νέα κατεύθυνση.