Το Halo Infinite πρόκειται να αποκτήσει third-person mode τον επόμενο μήνα.
Η είδηση ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Halo 2024 στο Σιάτλ, κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης σχετικά με την ανάπτυξη του παιχνιδιού. Αποκαλύφθηκε ότι το παιχνίδι θα λάβει μια ενημερωμένη έκδοση τον Νοέμβριο, η οποία θα προσθέτει τη δυνατότητα να παίζετε το παιχνίδι από οπτική γωνία πάνω από τον ώμο, για πρώτη φορά στη σειρά Halo.
Ο έλεγχος τρίτου προσώπου θα «υποστηρίζεται σε επίπεδο mode», δήλωσε ο ανώτερος διαχειριστής κοινότητας John ‘Unyshek’ Junyszek. Αυτό σημαίνει ότι οι παίκτες δεν θα μπορούν να εναλλάσσουν χειροκίνητα μεταξύ της λειτουργίας πρώτου και τρίτου προσώπου – αυτό θα ρυθμίζεται γι’ αυτούς.
Η προβολή τρίτου προσώπου θα προστεθεί επίσης στη λειτουργία Forge, επιτρέποντας στους δημιουργούς να εναλλάσσουν μεμονωμένους παίκτες (ή όλους τους παίκτες) μεταξύ προοπτικών πρώτου και τρίτου προσώπου, όπως επιθυμούν.
«Είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος να παίζετε, έχετε περισσότερη επίγνωση, μπορείτε να δείτε τον Spartan σας, είναι πολύ ωραίο», δήλωσε ο Junyszek.
«Εσωτερικά οι άνθρωποι το έχουν λατρέψει και είμαι ενθουσιασμένος που όλοι θα το πάρουν στα χέρια τους αργότερα φέτος».
Ο ανώτερος μηχανικός λογισμικού της Skybox Labs, Colin Cove, πρόσθεσε: «Η ομάδα έκανε πολλή δουλειά στο να στοχεύει, διασφαλίζοντας ότι τα πράγματα ήταν ακριβή».
«Η θέση της κάμερας έχει αλλάξει τόσο δραματικά», εξήγησε ο Junyszek. «Κανονικά η κάμερα βρίσκεται στο κεφάλι σας και όπου κοιτάτε, εκεί πυροβολείτε.»
«Τώρα με την κάμερα τρίτου προσώπου, όπου η κάμερα βρίσκεται πίσω σου, πρέπει να υπολογίζεις δύο διαφορετικά είδη εισόδου στο σύστημα σκόπευσης και χρειάστηκε πολλή δουλειά για να το κάνουμε αυτό».