Ο Dan Houser, συνιδρυτής της Rockstar Games και πρώην επικεφαλής σεναριογράφος του στούντιο, μίλησε πρόσφατα στο The Akler όπου μίλησε για την εποχή που η Rockstar συναντήθηκε με στελέχη του Χόλιγουντ για την πιθανή δημιουργία μιας ταινίας.
Αυτά τα “αμήχανα ραντεβού“, όπως τα αποκάλεσε, δεν τον έπεισαν ποτέ για το πώς μια ταινία θα μπορούσε να ωφελήσει τη Rockstar περισσότερο από ό,τι θα ωφελούσαν τα ίδια τα παιχνίδια.
“Ρωτούσαμε [τα στελέχη], γιατί να το κάνουμε αυτό;” είπε ο Houser, και η απάντηση ήταν πάντα η εξής: “Μπορείτε να κάνετε μια ταινία“.
“Και εμείς θα λέγαμε, όχι, αυτό που περιγράψατε είναι ότι εσείς κάνετε μια ταινία και εμείς δεν έχουμε κανέναν έλεγχο και παίρνουμε ένα τεράστιο ρίσκο που στο τέλος θα πληρώσουμε με κάτι που μας ανήκει“, είπε.
Στη συνέχεια συνέχισε να μιλάει για το πώς ένιωθε σαν τα στελέχη που έριχναν μια ταινία στη Rockstar να πίστευαν ότι η εταιρεία θα “τυφλωνόταν από τα φώτα” του Χόλιγουντ. Ο Houser είπε, ωστόσο, ότι η εταιρεία δεν ταλαντεύτηκε ποτέ σε αυτό που ήξερε ότι είχε με το franchise του GTA.
“Είχαμε αυτό που θεωρούσαμε ότι ήταν IP πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων και τα οικονομικά δεν είχαν ποτέ νόημα“, δήλωσε. “Το ρίσκο δεν είχε ποτέ νόημα. Εκείνη την εποχή, η αντίληψη ήταν ότι τα παιχνίδια έκαναν ταινίες κακής ποιότητας“.
“Και εμείς θα λέγαμε, όχι, αυτό που περιγράψατε είναι ότι εσείς κάνετε μια ταινία και εμείς δεν έχουμε κανέναν έλεγχο και παίρνουμε ένα τεράστιο ρίσκο για το οποίο τελικά θα πληρώσουμε με κάτι που μας ανήκει“, είπε.
Παραδέχτηκε, ωστόσο, ότι οι καιροί έχουν αλλάξει, ειδικά με τις ποιοτικές προσαρμογές παιχνιδιών σε τηλεοπτικές σειρές, όπως το The Last of Us και το Fallout.