Ο Joel Bylos, Creative Director της Funcom, μοιράστηκε τις σκέψεις του σχετικά με το DirectX 12 και πως θα μπορούσε να βελτιώσει την απόδοση των παιχνιδιών στο Xbox One. Ο Bylos είπε πως έχει μια διαφορά το DX12 στο PC gaming με το Xbox One.
“Λοιπόν, το DirectX 12 στο PC και το DirectX 12 στο Xbox One έχουν κάποιες διαφορές μεταξύ τους”, ανέφερε ο Bylos. Πρέπει να σημειωθεί πως η Microsoft ξεκίνησε να σχεδιάζει την αρχιτεκτονική του Xbox One, έχουν ήδη προσθέσει ένα χαμηλό επίπεδο API που εκμεταλλεύεται τις βιβλιοθήκες του DX11.
Ωστόσο, εάν οι προγραμματιστές σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν το DX12 στα παιχνίδια του Xbox One, θα υπάρξουν ορισμένα πλεονεκτήματα, όπως η βελτιστοποίηση στα draw calls. Αυτό δεν θα τα κάνει καλύτερα ή πιο γρήγορα, αλλά θα σπρώξει περισσότερα πράγματα στην οθόνη, σύμφωνα με τον Bylos.
Επίσης ανέφερε πως, το DX12 θα βοηθήσει το Xbox One να καλύψει το κενό που υπάρχει ανάμεσα σε αυτή και στο PS4, όσο έχει να κάνει με την δύναμη της CPU.
Θα ήταν ενδιαφέρον πάντως, να δούμε τι πλεονεκτήματα θα έχει το Xbox One από το DX12. Η Microsoft θα κυκλοφορήσει κάποια benchmarks στο προσεχές μέλλον για να μας δείξει ακριβώς τι πλεονεκτήματα θα έχει με πιο γρήγορο API στην κονσόλα.