Τα μακροχρόνια προβλήματα ανάπτυξης της Ubisoft Singapore με το Skull & Bones δεν δείχνουν σημάδια υποχώρησης σύντομα.
Σύμφωνα με Kotaku το παιχνίδι που συχνά λαμβάνει καθυστερήσεις έχασε την τρίτη του δημιουργική διευθύντρια, την Elisabeth Pellen, η οποία ήταν υπεύθυνη για την επανεκκίνηση ενός έργου που αρχικά επρόκειτο να κυκλοφορήσει το 2018.
Το Skull & Bones είχε ένα κλειστό τεστ beta τον περασμένο μήνα και έχει προγραμματιστεί επίσημα να κυκλοφορήσει κατά τη διάρκεια του τρέχοντος οικονομικού έτους του εκδότη που λήγει τον Μάρτιο του 2024. Ωστόσο, οι πηγές του Kotaku λένε ότι η ημερομηνία κυκλοφορίας δεν έχει ακόμη καθοριστεί εσωτερικά.
Ισχυρίστηκαν επίσης ότι ο χρόνος της Pellen στο στούντιο της Σιγκαπούρης έληξε πρόωρα, με την βετεράνο της Ubisoft να επιστρέφει στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Παρίσι αυτό το καλοκαίρι.
Η Pellen, η οποία κυρίως έγραψε και σκηνοθέτησε το shooter XIII του 2003 και ήταν επικεφαλής σχεδιασμού για το πρώτο σίκουελ του Splinter Cell, Pandora Tomorrow, αναμενόταν να παραμείνει στο στούντιο της Σιγκαπούρης τουλάχιστον μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, όπως υποστηρίζεται.