Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Electronic Arts, Andrew Wilson, έχει μιλήσει για συναρπαστικά μη ακακοινωμένα παιχνίδια που βρίσκονται σε ανάπτυξη αυτή τη στιγμή στη Respawn.
Μιλώντας στο συνέδριο Goldman Sachs Communacopia & Technology την Τετάρτη, ο Wilson επαίνεσε τη δουλειά της Respawn στις σειρές Apex Legends και Star Wars Jedi, προτού πει ότι θα έρθουν περισσότερα από το στούντιο.
Η EA απέκτησε την δημιουργό του Titanfall, Respawn σε μια συμφωνία το 2017 αξίας έως και 455 εκατομμυρίων δολαρίων – ένα ποσό που αποδείχθηκε κάτι σαν ευκαιρία για τον εκδότη.
«Δεν έχουμε κάνει τόσες πολλές εξαγορές, έχουμε κάνει μερικές», είπε ο Wilson. «Η Respawn φυσικά ήταν ίσως μια από τις πιο απίστευτες εξαγορές που έγιναν ποτέ στον κλάδο.»
«Είναι μια απίστευτη ομάδα και έχουν δημιουργήσει απίστευτη αξία για εμάς, για τους μετόχους μας και σίγουρα για αυτές τις παγκόσμιες κοινότητες παικτών σε Apex και τη σειρά Jedi.»
«Και θα πρέπει να φανταστείτε ότι υπάρχουν κάποια άλλα πράγματα που συμβαίνουν στο Respawn για τα οποία είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι, για τα οποία δεν πρόκειται να μιλήσουμε, αλλά για τα οποία είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι, δεδομένης της ποιότητας αυτού του γκρουπ».
Σε μια συνέντευξη με το Axios τον Μάιο, ο επικεφαλής της Respawn, Vince Zampella, είπε ότι μια «πολύ μικρή» ομάδα βρισκόταν στα πρώτα στάδια ανάπτυξης μιας πρωτότυπης IP στο στούντιο.
Η ομάδα των «skunkworks» ηγείται από τον Steve Fukuda, τον διευθυντή παιχνιδιών του Titanfall και του Titanfall 2. «Η αποστολή είναι να βρεις τη διασκέδαση σε κάτι νέο», είπε ο συνιδρυτής του στούντιο.
Ο σκηνοθέτης της σειράς Star Wars Jedi, Stig Asmussen, είπε ότι ελπίζει να κάνει μια τριλογία παιχνιδιών και η Respawn αυτή τη στιγμή στρατολογεί μέλη της ομάδας για κάτι που πιθανώς είναι μια τρίτη είσοδος στο franchise.
Η Respawn εργάζεται επίσης σε τουλάχιστον δύο ακόμη παιχνίδια Star Wars. Το One είναι ένα εσωτερικά αναπτυγμένο shooter πρώτου προσώπου με επικεφαλής τον πρώην βετεράνο της LucasArts και συνδημιουργό του Medal of Honor Peter Hirschmann. Το άλλο είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το Bit Reactor, ένα νέο στούντιο που δημιουργήθηκε από βετεράνους του XCOM και της εταιρείας του Civilization Firaxis Games.