Ο επικεφαλής εκδόσεων της Bethesda, Pete Hines, λέει ότι η εταιρεία θα κάνει το Redfall “ένα καλό παιχνίδι”, παρά την μη θετική υποδοχή του κατά την κυκλοφορία.
Μιλώντας σε GamesIndustry.biz ο Hines ρωτήθηκε εάν η υποδοχή στο Redfall άσκησε μεγαλύτερη πίεση στο Starfield, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου.
Ο Hines απάντησε ότι ακόμα κι αν το Starfield είχε μια δύσκολη κυκλοφορία, η Bethesda δεν θα το άφηνε απλώς να αποτύχει. «Είμαστε πάντα σε μια διαδικασία μάθησης, οπότε αυτό δεν είναι καινούργιο για εμάς», απάντησε. «Δεν μας αρέσει να αποτυγχάνουμε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των παικτών μας.»
«Ταυτόχρονα, είμαστε η ίδια εταιρεία που είχε κυκλοφορίες που δεν πήγαν όπως θέλαμε και δεν εγκαταλείπουμε ή αφήνουμε πράγματα μόνο και μόνο επειδή δεν κυκλοφόρησαν σωστά».
Ο Hines συνέχισε δηλώνοντας ότι η Bethesda θα συνεχίσει να εργάζεται στο Redfall για να διασφαλίσει ότι θα γίνει “ένα καλό παιχνίδι“.
«Η κυκλοφορία του The Elder Scrolls Online για υπολογιστή δεν ήταν άψογη, αλλά κολλήσαμε σε αυτήν», εξήγησε. «Τώρα είναι σαν αυτή η τρελά δημοφιλής πολυπλατφόρμα. Το ίδιο συμβαίνει και με το Fallout 76. Το Redfall δεν είναι διαφορετικό για εμάς.»
«Θα το κάνουμε ένα καλό παιχνίδι γιατί γνωρίζουμε ότι, ως πρώτο στούντιο, το Game Pass ζει για πάντα. Θα υπάρχουν άτομα σε δέκα χρόνια από τώρα που θα ενταχθούν στο Game Pass και το Redfall θα είναι εκεί».
Μετά από αρκετές καθυστερήσεις, το πρώτο μεγάλο αποκλειστικό του Xbox από την Bethesda κυκλοφόρησε τον Μάιο με διάφορα τεχνικά ζητήματα. O επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, ζήτησε συγγνώμη για την κατάσταση κυκλοφορίας του Redfall, ενώ σύμφωνα με πηγές οι προγραμματιστές του ήλπιζαν ότι θα ακυρωθεί ή θα επανεκκινηθεί από τη Microsoft.